Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ernst Hugo skrev 2012-07-27 00:41:19 följande:

O jag som var rädd att ha varit övertydlig mot dig, hmmm Glad Nu tror jag inte vi hade kommit så långt som till en dejt men annars har du nog rätt {#emotions_dlg.flower}

Att vara rak utan att det sårar är väl det vi har olika definitionen. Skulle en dejt nämna mig och ordet fluffig i samma mening skulle jag pendla mellan ilska och allmän olust inför att dejta i minst en vecka Skrattande 
    Men vad ska man säga då? Är tjock bättre än fluffig eller ska man säga att din kroppshydda inte föll mig i smaken. Alltså nu säger jag ju inte detta om jag inte får följdfrågan på mitt tack men nej tack med ett varför...
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Ernst Hugo skrev 2012-07-27 01:00:59 följande:
    Du får ju säga det som känns rätt för dig, det som du vill skall gå fram till dejten. Men om du tror fluffighet är en omtänksam omskrivning så får du nog revidera lite Solig
    Hmm ja får onekligen göra det, får köra på att säga att jag föredrar en annan fysisk byggnad på herrar
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

Takida: Haha jo fy, det är det. Han var het och trevlig den där polisen. Är fortfarande efterklok efter förra veckans minst oplanerade väldigt spontana sova överdate. Blää!

• Vanilla ice queen

Takida: hmm jo en kan tycka det...

W23! Visste inte att det fanns?! Men det är nog väldigt litet ja. Vad har du för L till det? Jag drar 27/36 vilket är skitsvårt att hitta så brukar få köra lite halvdant 28/34 hahaha

• Vanilla ice queen

Takida: Hahaha och jag med lite för korta. Shit hoppas jag kan byta pass på torsdag så kan vi gå runt i Stockholm som Bill och bull med fel jeansstorlekar för att våra kroppshyddor är för udda för mainstream jeanstillverkare

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!