Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

cajsasmamma skrev 2012-10-31 15:19:16 följande:
    Psss han är en man så han kan bara göra en sak samtidigt  
    Skrattande Det har du rätt i!
  • Cocacola
    takida skrev 2012-11-03 21:25:38 följande:
    Jag spånar lite på en idé, tänkte att ni får hissa eller dissa den Glad
    Jag tänker mig en singelfest. Jag bjuder de singlar jag känner, de bjuder de singlar de känner osv.
    En stor lokal, bra musik, lite plockmat en massa nya människor som alla är singlar Glad

Låter bra
    Smecker skrev 2012-11-03 21:28:40 följande:
    Skitbra idé. Se bara till att de bara får bjuda singlar av sitt eget kön. Du bjuder både killar och tjejer, men tjejer får bara bjuda tjejer etc.
    Hm? Varför?

• Cocacola
    nu123 skrev 2012-11-04 07:16:49 följande:
    Hej igen alla! Hur går det? :)
    Hej, hej!

Skulle vilja svara på den frågan men kan inte.

Hur går det själv?
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-04 20:47:34 följande:
    Shit vilken kul plan Takida Haha detta betyder att jag ska vara görmycket singel ända till februari vilket jag bara därför säker inte kommer vara Haha eller jo det kommer jag Annars lovar jag att komma som festens strippa och hoppa up ur en tårta med gulliga tofsar på bröstvårtorna

Vanilla ice queen skrev 2012-11-04 21:36:08 följande:
    Äsch då, var kanske inte så genomtänkt, men haha ingen risk att jag inte kommer vara singel så jag står fast vid mitt ord. Om inte annat kommer jag med stor sanolikhet bli singel efter festen

Skrattande
  • Cocacola

Har ovanligt litet ordförråd. Tanken i huvudet är: "Vad fan sa han egentligen?" Skiftar dock mellan två olika han, vilket inte hjälper min förvirring. Stop messing with my head!

• Cocacola
    Madida skrev 2012-11-06 12:16:32 följande:
    Någon som har en bra "Jag hatar dig"-låt? Alltså en sån där man kan skrika med och få ut lite ilska?

Solig

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!