Night sky skrev 2012-03-09 09:27:46 följande:
Hörrneni!
Alla säger hela tiden att det inte finns några regler eller bestämmelser osv i hur man ska vara i början när man dejtar nån... MEN jag vill HA dessa regler... tänk vad mycket enklare det skulle vara!?
Give me!
Jag svarar samma sak som de andra har gjort, var dig själv. Av flera anledningar. Dels så lurar du både honom och dig själv. Hur länge ska du känna att du spelar en roll som inte är du och vad händer om du tröttnar på rollspelet, kommer han att känna att du inte var den han blev kär i? Och dels så är det inte bra för din hälsa att hålla på att spela en roll.
Night sky skrev 2012-03-09 09:36:41 följande:
...Tänker mest på så man vet när man tex skrämmer motparten... visste man vad man skulle göra eller inte göra så behöver man ju inte vara rädd för att skrämmas!

...
Vad har du för mörka sidor som skulle skrämma en kille? Nu är jag riktigt nyfiken...

Night sky skrev 2012-03-09 09:39:29 följande:
Jo, jag är mig själv... men problemet verkar ju vara att det just är det som är fel
Så jag har börjat fundera på att börja spela spel bara för att passa in i nån mall som uppenbarligen killar söker efter hos en tjej?!
Night sky skrev 2012-03-09 09:42:08 följande:
Men jag verkar ju bara träffa såna

Då tror jag att du letar på fel sätt. Du har fel preferenser och kriterier på killarna när du väljer någon. Vad är viktigt för dig hos en kille? Vad söker du för någon, och varför just en sån?
Night sky skrev 2012-03-09 09:46:29 följande:
...Ämne: tja
jo jag vet igen en som har ingen presentation och bild men du får se på mit fotoalbum om du komma på min sida so kan vi snaka mera om det går bnra för mej.
kram kram
Vad ska man säga om en sån presentation? Tja... Rubriken säger en hel del. Han verkar måttligt intresserad. Hans innehåll i mejlet tyder på någon form att svårigheter att formulera sina tankar, om han nu inte är sån även i huvudet :) Vad då, går bra för mig?
Night sky skrev 2012-03-09 09:51:41 följande:
Oja.. självklart! Man måste ta vara på guldkornen när de dimper ner i inboxen... kan det vara att jag svarar på såna här meddelanden som gör att det inte går så bra för mig tro?

Antar att du har hört talas om kattguld, jag tror att det är sånt du hittar. Det är inte det du söker egentligen...