Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 23:19:41 följande:

Den sortens smärta lät inte helt fel, och absolut inte resten heller... Efter massagen då?

Nix, jag är varken starchild eller jonazid. Saknar nödvändig kroppsdel för att rövknulla dig. Vill dig heller inget ont... Är däremot jäkligt nyfiken på att höra vad mer du kan tänkas hitta på!  

Har du varit inne på min profil och kollat vem jag är?
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 23:22:29 följande:
    Nej, inte riktigt. Är dock troligtvis helt oskyldigt men det känns obehagligt att inte veta vem det är.

Alltså, vad är det för personlighet han har, om han kan få dig att känna en sån olust och obehag. Vilken kille...
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-08 23:24:58 följande:
    tack det har blivit lite mycket senaste tiden men jag försöker hålla ett gott humör uppe men jag är ju såklart ledsen.

Jag vet hur det känns när det blir för mycket tråkigheter på kort tid. Jag bröt ihop för två månader sedan. Jag bara la mig på golvet och tog tacksamt emot piller av läkaren. Men det blev ännu värre. Fast nu sedan i helgen när jag bestämde mig för att avsluta behandlingen så har jag mått kalasbra.
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 23:19:41 följande:
    ... Är däremot jäkligt nyfiken på att höra vad mer du kan tänkas hitta på!  

Jag kan inte skriva sånt här i tråden, men jag skulle vilja...

(Nu måste jag logga ut ett tag, för jag ska ut och jobba) hörs sen... Solig
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-03-08 23:32:02 följande:
    Ligger i sängen och har det bra
    Ska väl försöka sova lite kanske!

Sov så gott!  

Sov gott Natalie, kram Solig
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 23:32:13 följande:

...Det tror jag inte. Tanken har dock slagit mig. Inte riktigt säker på att jag vill veta hur gammal du är dock :-P Klurar nu för fullt om jag faktiskt kikat in någon gång...

Gå in och kolla, sen kan vi avsluta detta innan jag behöver HLR på rikigt Flört

kram Solig

• Glädje58
    Cosan skrev 2012-03-09 01:26:05 följande:
    Hahahaha, knappast Glad
    Hallå Cosan, det var ett tag sedan jag hörde från dig Glad  Trevligt att ha dig här igen
  • Glädje58
    Cosan skrev 2012-03-09 11:19:13 följande:
    ...pratat med några vänner som fått kondylom, tydligen skyddar inte kondom så bra, så jag har gått och vaccinerat mig mot skiten,...
    Jag som inte har sex med någon borde ju inte tänka på sånt. Men det blir ändå en väckarklocka. Jasså det går att vaccinera sig mot sånt. Det får jag göra, för man vet ju aldrig, plötsligt så händer det. Att man träffar en kvinna menar jag, inte det andra.
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-03-09 09:27:46 följande:
    Hörrneni!
    Alla säger hela tiden att det inte finns några regler eller bestämmelser osv i hur man ska vara i början när man dejtar nån... MEN jag vill HA dessa regler... tänk vad mycket enklare det skulle vara!? Drömmer 
    Give me! 
    Jag svarar samma sak som de andra har gjort, var dig själv. Av flera anledningar. Dels så lurar du både honom och dig själv. Hur länge ska du känna att du spelar en roll som inte är du och vad händer om du tröttnar på rollspelet, kommer han att känna att du inte var den han blev kär i? Och dels så är det inte bra för din hälsa att hålla på att spela en roll.
    Night sky skrev 2012-03-09 09:36:41 följande:
    ...Tänker mest på så man vet när man tex skrämmer motparten... visste man vad man skulle göra eller inte göra så behöver man ju inte vara rädd för att skrämmas!  ...
    Vad har du för mörka sidor som skulle skrämma en kille? Nu är jag riktigt nyfiken... Flört
    Night sky skrev 2012-03-09 09:39:29 följande:
    Jo, jag är mig själv... men problemet verkar ju vara att det just är det som är fel
    Så jag har börjat fundera på att börja spela spel bara för att passa in i nån mall som uppenbarligen killar söker efter hos en tjej?! 
    Night sky skrev 2012-03-09 09:42:08 följande:
    Men jag verkar ju bara träffa såna
    Då tror jag att du letar på fel sätt. Du har fel preferenser och kriterier på killarna när du väljer någon. Vad är viktigt för dig hos en kille? Vad söker du för någon, och varför just en sån?
    Night sky skrev 2012-03-09 09:46:29 följande:

...Ämne: tja

jo jag vet igen en som har ingen presentation och bild men du får se på mit fotoalbum om du komma på min sida so kan vi snaka mera om det går bnra för mej.
    kram kram

Vad ska man säga om en sån presentation? Tja... Rubriken säger en hel del. Han verkar måttligt intresserad. Hans innehåll i mejlet tyder på någon form att svårigheter att formulera sina tankar, om han nu inte är sån även i huvudet :)  Vad då, går bra för mig?
    Night sky skrev 2012-03-09 09:51:41 följande:
    Oja.. självklart! Man måste ta vara på guldkornen när de dimper ner i inboxen... kan det vara att jag svarar på såna här meddelanden som gör att det inte går så bra för mig tro? Drömmer
    Antar att du har hört talas om kattguld, jag tror att det är sånt du hittar. Det är inte det du söker egentligen...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!