Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-11-23 21:24:56 följande:
    Får nog bli en kopp med varm choklad för mig, lyxa till det lite såhär en fredagskvällFlört
    Kaffe Lät inte så dumt det...
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-11-23 22:34:00 följande:
    Jajamen, där är jag medlem. Men det ger väldigt lite skulle jag vilja säga. Får en hel del mail, men 95% är från män som inte kan skriva på svenska. Är tydligen väldigt poppis där
    Du som får så fina mejl! Flört
  • Cocacola
    MrC skrev 2012-11-23 22:45:06 följande:
    Det dräller in mejl från singelmammor som vill dricka vin med mig. Ser jag ut som en vinkille? Tycker mer att jag ser ut som en ciderkille. Just nu dricker jag Cola.
    Bra val det där, cola ska det såklart vara. Tungan ute
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-11-24 00:01:20 följande:
    Den gick bra. Kanske är han en gnutta för självgod, eller så är det jag som alltid letar fel. Han ville iaf ses igen så det ska vi göra.

Men precis! Jag är bortskämd!
    Alldeles nyss fick jag ett mail där det stod "Du kanse behöver lite snop i natt och jag kan suga på dina nipples"

Ett under att jag fortf är singel!   
    Låter ju som att det kanske går åt rätt håll?

Ja, hur kan du fortfarande vara singel? xD
  • Cocacola
    cajsasmamma skrev 2012-11-26 23:35:20 följande:
    Jag som inte skulle dejta nu , har typ planerat in en massa dejter med en visa person. Helt plötsligt så står han bara där och får mig att må bättre än på länge. Jag kan skratta, prata, gråta och bara vara tyst med han. Sen är vi sjukt lika som personer så att ibland är det nästan lite skrämmande.Hjärta
    Härligt! Hoppas att det fortsätter att kännas så. {#emotions_dlg.flower}
  • Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-11-27 15:18:20 följande:
    Har slutat leta!

Träffar en trevlig typ lite nu... Vi får väl se om det bara blir "roligheter" eller nåt mer vad det lider... Drömmer
    Ah, där ser man... Får hoppas på det bästa även för dig då! {#emotions_dlg.flower}
  • Cocacola
    MrC skrev 2012-11-27 22:47:18 följande:
    Just det, inget frågetecken.
    Hehe, ja. Så tänkte jag med. Först trodde jag det var ett skämt och tänkte svara lite "snäsigt".
    Men jag svarade snällt och det ångrar jag inte. Herregud vilken underbar människa!

Första kontakt e alltid svår så et svart eller två kan man ju alltid ge det hela. Verkar ju ha gått bra för din del pga det. {#emotions_dlg.flower}

Det börjar visst hända grejer här i tråden... Solig
  • Cocacola

Vet att jag borde fundera på varför jag fortfarande har kontakt med en viss pojkstackare. Vad vill jag och vad vill han? Suck! Skjuter upp funderandet ett tag till och klurar på annat istället.

• Cocacola
    MrC skrev 2012-11-29 01:09:45 följande:
    Haha jo vi skypar nästan varje dag. Vi har inte träffats och jag är rädd att det dröjer till minst januari.
    Hon bor lite långt bort (40 mil), men vafan. :) Jag är öppen för förslag. Hon verkar vara det också och hon har antytt att hon vill flytta från hålan.
    Vad är det för ålder om du kallar dom pojkstackare? Jag menar...du är ju blott 26 år själv. Glad Är du en flickstackare då?
    Hoppas att du/ni har en trevlig helg! Ser fram emot en rapport sen! :P :D

Haha, 25.. och jag är ingen flickstackare. För övrigt är väl åldern bara en siffra. :P
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!