Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Cocacola skrev 2012-10-25 22:28:18 följande:
Känner mig rätt utsliten och en aning förkyld, osäker på om jag ska gå på morgondagens lektioner eller ej. Sen blir det dock höstlov och barnen ska vara hos sin pappa så jag tänkte sova, umgås med vänner hemikring och gå till gymmet en massa eftersom jag glömt att pausa medlemsskapet när jag flyttade och nu är där. Plugga ikapp lite i lugn och ro också. Ladda batterierna och komma i fas igen. Hur är det själv`?
Vad jobbigt med förkylning på gång. Jag har haft min släng redan som tur är. Du får krya på dig. Finns inte samma gym där du bor nu så du kan flytta med medlemskapet?
Det är ok med mig. Hoppas på bättre tider nu när jag fått ett jobb. Idag ska jag bli fin hos frissan. Klippa och slinga håret. Verkligen på tiden
Uppmuntrande!

En hel del annat också men nu ska vi inte sabba humöret! Jävligt glad att jag flyttade iaf. Även om jag börjar tro att jag inte har någon nytta av det - om man tänker på själva utbildningen alltså. Å andra sidan känns det verkligen som jag hamnade på rätt ställe så det blir nog bra ändå. Ska visst roa mig med att fixa behörighet, komma in och tacka nej. :P