Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Måste se till att köpa godis. För i Örebro kastar man tydligen ägg högt och lågt. Känner att min kärlek till barn bara växer

I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    visma1 skrev 2012-11-03 12:33:52 följande:
    Hihi ungar är ju för härliga

Mm visst är de:S
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-03 12:38:40 följande:
    Hahaha du får göra som Ede, han ritar teckningar och ger dem till påskkärringar vid påsk. Han såg även till att bli av med sin skräphög med trasiga bildelar ett år . Kan se minerna på snopna ungar som gick iväg med trasiga vindrutetorkare och varningstrianglar skrattade så jag grät när han berättade om sin geniala ide Så se till att tömma ditt föråd på skrot nu

Haha underbart. känner att Ede växer mer och mer i mina ögon. Nu sitter det även någon unge på bussen och sjunger blinka lilla stjärna i ett med en nasal stämma. De små liven är visst överallt idag!
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-03 17:33:52 följande:
    Lemmo: Lövley Kan dock medge att jag inte heller har mycket till övers för random-ungar. Har tom svårt att prata med barn. Men mina egna är något helt annat Du får hålla för näsan och skriksjunga "Vintern rasat" eller dyl bara för att kontra dem på ett moget sätt och mötas på samma nivå liksom

Haha ja nu har jag näst intill tinitus och var nära psykbryt flertalet gånger. Jag gav ungen några mördande blickar men verkade inte fatta att det var dags att hålla trut. Jag börjar undra om moderskänslorna någonsin kommer infinna sig haha. Nu lite vin för att lugna nerverna
  • lemonina
    takida skrev 2012-11-03 21:25:38 följande:
    Jag spånar lite på en idé, tänkte att ni får hissa eller dissa den 

Jag tänker mig en singelfest. Jag bjuder de singlar jag känner, de bjuder de singlar de känner osv.

En stor lokal, bra musik, lite plockmat en massa nya människor som alla är singlar 

Ja vilken strålande idé.
  • lemonina
    nu123 skrev 2012-11-04 07:16:49 följande:
    Hej igen alla! Hur går det? :)
    Men där är du ju! Som jag letat  Nu får du allt vara social och skriva i tråden igen
  • lemonina
    takida skrev 2012-11-04 20:36:55 följande:
    Jag har involverat en vän i planerna på singelmingel, så ställ in er på fest i februari

Den som väntar på nåt gott

Det ser jag fram emot
  • lemonina
    takida skrev 2012-11-05 18:27:19 följande:
    Lovar att fixa så det kommer massor med singelgrabbarTungan ute

Åh killar Tungan ute 
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-05 19:16:54 följande:
    Takida är ju lätt lilla My och Lemmo snorkfröken :-P

Haha ja Takida är lilla My. Hon har till och med samma kroppsspråk. När hon sätter armarna i sidan och ser så där bestämd ut   Snorkfröken måste googla henne. Minns inte henne
    takida skrev 2012-11-05 19:17:06 följande:
    Jag har nästan lovat bort dig till en kille redan Flört

Haha jasså minsann, bortlovad.   Hoppas han är ett guldkorn

• lemonina
    takida skrev 2012-11-05 19:26:03 följande:
    Gör jag så? haha Skrattande

Bara guldkorn till dig vet du väl!  

Haha ja jag tänker speciellt på tillfället utaför villa E-tuna när Vanilla var spårlöst försvunnen. Då satte du dina armar i sidan och  sa "jaha nu får vi ragga upp några killar för att få sovplats" haha på en helt öde gata  

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-05 19:33:18 följande:

Hey, det var ni som var spårlöst försvunna. jag visste vart jag var hela tidenSolig ( typ...Tomte). Det var ju inte jag som stod och tokplingade på hos min granne och vrålade i grannens brevlåda LOLSolig Hihi ser takida framför mig, precis som lilla My
    Hehe har du fortfarande bostad? Kom på det efteråt att jag sagt att de säkert inte fattade att det var gäster från din lägenhet som ringde på, men eftersom jag skrek ditt namn en fyra- fem gånger i brevinkastet kunde de nog räkna ut att vi kom ifrån dig iallafall
    takida skrev 2012-11-05 19:36:06 följande:
    Haha, var ju tvungen att lösa situationen åt oss Glad och löste det gjorde jag allt! 
    Ja det gjorde du bra

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!