Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

MrC skrev 2012-12-06 04:27:54 följande:
    Jag får en del mejl (BC, HP) från män/pojkar som tycker jag är snygg i skägg, flyga och kostym och härom dagen kom det ett ganska kul mess. Han var nästan värd ett svar. Jag ser ut som en mogen man med stil tyckte han, han var förresten lika gammal/ung som jag.
    Roligast var när en yngre kille (typ 22) som ville suga av mig när jag drog honom i hans långa blonda hår. *brrrr*
    Smickrande, men jag drar nog hellre i en blondins hår isf.

Får ni kvinnor inga mess från kvinnor, även om det står att ni är hetero?
    Haha, du verkar få en hel del såna - undrar just vad du sänder ut för vibbar?

Inga mejl vad jag minns men några som kikade in på min profil.
  • Cocacola

Nattskiftet då... (packa och tömma det sista, städa ur samt tvätta lite) Jag vill sova istället. :P Inte frisk.

Vd gör ni andra?

• Cocacola

Insåg att det där med flyttstädandet får vänta till imorgon bitti/förmiddag. Dammsugning mitt i natten lär inte vara populärt. Glömde den där lilla detaljen med grannar. :P Plockade ihop 2-3 kassar så nu är det i princip tomt. Tur att jag har duktiga barn när jag mår kasst. Mutade med chokladpudding ifall de bar över kassar (lätta men sjukt många) och de har inte bara burit över nästan alla utan äldsta har dessutom plockat ihop en massa av det som låg kvar - var inte mycket löst längre. Underbara barn! <3

• Cocacola

Väntar nyfiket på Lemmos rapport men antar att den kommer imorgon. Hoppas du har en trevlig kväll Lemonina!

• Cocacola
    lemonina skrev 2012-12-08 15:08:21 följande:
    Det hände ingenting förutom att jag inte tålde någon dryck. Kan ha berott på att jag skulle feströka och det var ett tag sedan. Så jag har legat i sängen hela dagen med huvudvärk från helvetet. Killen pratade jag med lite men tror inte att han är något för mig. Alldeles för ung och så lät han lite som en smurf när han pratade.
    Det lär inge vidare, men nu vet du det.  Hoppas att huvudvärken gett med sig.
  • Cocacola
    MrC skrev 2012-12-09 02:28:56 följande:
    Åh nej. Även C'et är vaken...
    :) Tror att jag fortfarande är vaken men är inte helt säker.
  • Cocacola
    MrC skrev 2012-12-09 03:49:18 följande:
    Jag rååååkade sova på soffan två ggr igår. Nu är det kört liksom.
    Sova låter helt underbart just nu!
  • Cocacola
    ulfsas skrev 2012-12-09 04:12:47 följande:
    Hemma och vaken efter ett besök på Garbo. Vad gör ni då?
    Svär över otroliga mängder tvätt, och saknar att ha egen tvättmaskin och tumlare. Snackat några ggr men en viss pojkstackare eller lillkille eller whatever. Måste sova, helst några dygn men det blir väl några timmar.

Inbillar jag mig eller var det ett tag sen du skrev i tråden?
  • Cocacola
    ulfsas skrev 2012-12-09 19:25:53 följande:
    du har ett minne skarpt som en rakkniv tydligen. Det var ett tag sedan jag skrev här. Brukar kolla läget men jkag har ju inte alltid något vettigt att säga så.....då blir det inte så ofta.
    Haha har nog ett helt ok minne. Men jag har nog missat kravet på att man måste ha något vettigt att skriva, eller så är allt jag skriver vettigt?!  Skrattande
    Läget?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!