Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Bellis797 skrev 2011-09-03 18:41:04 följande:
    Haft en underbar dag med sovmorgon o sen shopping o fika o tjejsnack med en tjejkompis som också är singel o vi har diskuterat dejtinglivets bak o fram sidor.. Sen ett superbra pass på gymmet o nu film o mys i soffan själv, det är så skönt ibland får jag säga!

Hur många bor runt Malmö av er här igentligen, man borde ju styra upp ng rolig kväll ute alla..

Malmö här men är vi i samma ålder på ett när? Drömmer
    Come on katten - det svänger ju...
  • Ernst Hugo
    Bellis797 skrev 2011-09-03 19:17:23 följande:
    Är inte åldern bara en siffra? :)

Bra där !

Ok, skall vi säga Guinness på Ölkafèet imorgon då Skrattande 
  • Ernst Hugo
    Bellis797 skrev 2011-09-03 20:44:50 följande:
    Jobbar också imorn:(
    På kvällen?
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-09-04 12:18:46 följande:
    Så, efter en natt med välbehövlig sömn sitter jag nu här med mina favorit-singlar! Eller ja, jag sitter och läser vad mina favorit-singlar har skrivit..

Jag var på dejt igår. En andra dejt. Blev bjuden på middag och vin i hans stuga. Jag var där i hela 8-9 timmar men nej, det händer inget i mig. Han attraherar mig inte och jag känner ingen känsla av "Ååååhh, här vill jag vara"
    Men han är trevlig och vi hade en intressant och rolig kväll med mycket diskussioner.
    Tror dock han känner som jag för  på 2 dejter har vi inte ens kommit i närheten av fysisk beröring. Nu menar jag inte att vi borde legat med varandra om där var nåt att satsa på. Men ni vet de där små diskreta beröringarna, de finns inte. Det är som att sitta med en polare.

Jäkligt synd iaf..

Trist ju Obestämd

Måste dock tacka dig för du startade denna tråden. En trådmedlem här som jag blev mycket glad över att få lära känna Drömmer 
  • Ernst Hugo
    singelsthl skrev 2011-09-04 15:49:07 följande:
    Vem kan det vara ...? Flört

{#emotions_dlg.flower}
  • Ernst Hugo
    Anonym (e) skrev 2011-09-12 17:20:01 följande:
    men ärligt, hur gör man när inte bara kan ta en promenad eller fika? om man bor för långt bor för det? hade ni struntat i det redan från början?

Nej avstånd får inte vara ett hinder om allt annat känns 100%. Fortsätt hålla kontakten så hittar ni en väg Solig
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-09-12 22:57:38 följande:
    Jag har promenerat i alla väder. Snö som vräker ner och regn. Tips är dock vattenfast mascara, det vet jag av erfarenhet
    Men annars kan ni väl ta en fika?
    Inga nya promenader på G då?
  • Ernst Hugo

Ville bara titta in och säga ett par ord kring mina erfarenheter då jag följer tråden i smyg ännu Solig

För ca 2 mån sedan bestämde jag mig för att lägga ner/pausa min nätdejting. Kändes för energikrävande till det klena resultatet det gav. Men hängde kvar bl.a här för att prata lite dejting.

Såg ett i mina ögon roligt inlägg och gav en kort komplimang till en av trådskrivarna här. Det ledde till vidare kontakt och en helt underbar kemi oss emellan. Vi träffades och jag tror nog man kan säga att ljuv musik uppstod.

Det är nu 1½ månad sedan och det känns minst sagt underbart. Så tack TS för en lysande tråd Glad       

• Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-14 18:11:34 följande:
    Och jag tycker attt du ska säga till den du upplever ljuv musik med att komma in här och skriva. Jag vill veta vem det är. Det är hon skyldig mig
    Haha vi har pratat om tråden och det osannolika som faktiskt hände...
  • Ernst Hugo
    Madida skrev 2012-05-28 00:07:34 följande:

Ja om det verkligen fanns ETT bra knep som garanterade att man lyckades så hade sakrer varit lite smidigare, men också mycket tråkigare.
    Jag har på senaste tiden mer och mer försökt analysera vilken typ av män jag faller för, varför jag gör det och varför det skitit sig. Kanske söker jag mig fel? Kanske gör jag nåt som gör att det skiter sig?
    Intressant!

Någon sa till mig: -Om man ger vad vad man alltid gett, så får man vad man vad man alltid fått Solig

Tänker ofta på det, men svårt att leva efter. 
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!