Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

usch det är samma sak varje gång när jag ska på dejt att jag inte vill ser fram emot det innan men när det väl ska till så vill jag inte. Är jag inte redo?? Eller är jag bara feg? Ingen jag träffat har ju varit bra, kanske är så att jag inte är redo för att träffa nån trots allt?
    Bara 3 månader sedan jag och mitt x flyttade isär och det har ju varit lite struligt med massa snack o grejer sedan dess också till och från.

Är ju "fri" från barnen väldigt sällan och då vill jag ofta bara vara själv men de gånger jag varit på dejt så har det ju trots allt varit ganska trevligt! Fan vad svårt

• Anonym (ny)

spännande att det händer mkt för folk här. Jag väntar på att en kille som verkar väldigt trevlig ska tala om ifall han kan ses snart eller inte. lite svårt att få till tider när han jobbar dagtid och jag har barnen kvällstid men förhoppningsvis i helgen får vi till nån dejt!

• Anonym (ny)

Kommer antagligen att träffa denna kille på söndag kväll, hoppas att jag får tummen ur för drar jag mig ur igen så kommer det ju inte bli nåt igen. då kommer han ge upp haha så jag har min chans då! Han verkar väldigt väldigt bra om det han säger är sant så jag hoppas jag vågar mig iväg!! fattar inte varför jag är så feg!!

• Anonym (ny)
    Anonym (e) skrev 2011-10-13 21:34:18 följande:
    Jag har pratat om min svartsjuka för många år sedan... men jag tycker det här är annorlunda. Min fd kille brydde sig inte bröst, och hade inte en massa bilder på porrmodeller. Ingen annan av mina killkompisar har sådant på sin fb-sida... känns så tonårsaktigt.
    Men visst är det läskigt att jag inte kan styra över mina impulser när jag vet att det kan skada... jag tycker ju jättemycket om honom annars men jag hänger upp mig och blir så besviken att han är en "sådan" kille.
    jag är inte sån när jag är i ett förhållande, med den jag är tillsammans med. men visst fan är det skoj att skämta om såna saker ibland?! Det kan jag göra utan problem!
    Det är ju skilda saker att skämta o verkligen tycka vissa saker.

Förresten så har jag fått tag i en gammal jobbarkompis. Var många år sedan jag jobbade med honom men nu har vi kontakt på fb o han flirtar hej vilt haha. Tror inte han är nåt att ha för min del men han är trevlig o trevligt med uppskattning
  • Anonym (ny)

jag har kontakt med två grabbar via nätet. Inte träffat nån av dem men en har jag bokat in dejt med i helgen. Den andra är lite mer seg. Han säger att han är jätteintresserad av att ses men antingen ljuger han eller är han väldigt blyg. Han har dock gett mig sitt telenr så helt ointresserad kan han ju inte vara
    Det är nämligen den killen som är mest tillbakadragen som är mest intressant för mig konstigt nog haha

Typiskt va?

Kul att ni träffat varandra i tråden!! Ingen ensam "lämnad" kille som bor i mellansverige som jag kan träffa haha

• Anonym (ny)

hmm hur ska jag göra nu? ni måste hjälpa mig. Är som sagt två killar som jag har kontakt med på nätet och de verkar trevliga båda två men det är en jag fastnat för mer trots att jag inte träffat någon av dem. Den andra har jag dejt inplanerad med i morgon men eg så känner jag mig inte jätteintresserad av honom bara pga att jag är superintresserad av den andra killen (han som är mer tillbakadragen).

Den killen jag känner mig mest intresserad av, har jag fått ett sånt intryck och känsla av som jag fick när jag träffade mitt x på nätet. Bara nån jag liksom fastnat för. Mitt ex vart jag ju "kär" i redan innan jag hade träffat honom och det sa klick direkt när vi sågs och vi var ett par från första dejten. Denna kille ger mig samma vibbar. Jag har verkligen fastnat för honom. Inte alls "kär" naturligtvis men han säger mig nåt o vi har liknande erfarenheter osv.

Båda killarna verkar trevliga och ser bra ut i mitt tycke men hur sjutton ska man göra?? Bör jag gå på den där dejten ändå fast jag inte känner att det känns jätteintressant? och satsa på den här andra killen även om det sedan skulle visa sig att det inte alls känns bra när vi väl ses, eller ska jag gå på dejten i morgon och ta det som en rolig grej...problemet är ju att jag inte gillar att dejta så jag vet inte om det skulle bli så "roligt" mest ångest haha

• Anonym (ny)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-10-15 20:20:16 följande:
    Jag fick mig ett gott skratt idag när jag öppnade min mailbox:) killen skrev: Hej, gilar din press o dina bilder och är övertygad om att du gillar mina, så tänkte vi kunde träffas o ligga med varann! haha
    Öhh, nej!! Men får ta det lite som en komplimang, killen var trots allt tio år yngre, eller så var han bara sugen på en milf.. 
    det var en kille på både EK och MP när jag var medlem där som skickade ut samma slags meddelanden o trodde att jag skulle tro att det var skickat bara till mig antar jag, men det var helt klart massutskick! Vet inte vad han ville ha fram, nån som nappade? eller bara nåt "troll" som man kallar det på andra sidor, som bara är där för att jävlas typ...ingen aning. patetiskt iaf!
  • Anonym (ny)

Nu ska jag iväg på dejt med den där killen jag ställde in dejten med i onsdags. Jag tycker han verkar väldigt trevlig och jag har insett att det bara handlar om min FEGHET att jag ställer in...inte på killen i sig eller mina ev känslor för killen utan att jag bara bangar för jag är feg!!
    Denna kille som jag ska träffa i kväll har jag knappt pratat nåt med alls dessutom men det lilla verkar han trevlig och jag har ju lärt mig att även om man snackat i flera månader och killen verkar trevlig så är det ju kemin som säger sitt ändå i slutet och då vänta på att lära känna nån på nätet och sedan träffa den för att inse att det är helt fel så slösar man ju tid.

Tyckte inte så i början om ni minns men nu känner jag verkligen så. Har varken tid eller lust att slösa på nån som inte är intressant!

Jag blev dessutom jävligt förbannad på mitt ex i dag så nu känner jag mig verkligen peppad för att träffa någon ny haha så nu ska jag dit! Hur illamående jag än blir av nervositet

• Anonym (ny)

Jag vill inte heller ha sex eller kyssa någon första dejten, men jag skulle ALDRIG säga nåt om nån som vill det! Det är ju helt upp till var och en och som du säger "bored" så handlar det nog bara om att man är olika o det är väl skönt det att man är olika

• Anonym (ny)

nyss hemkommen från dejten. Trevlig kille som jag snackade med i 2 timmar men sa mig NADA!!
    Han snackade dessutom säkert 1 timme av dessa 2 om sina ex och berättade allehanda historier...tyckte jag INTE var skoj! Inte för att jag i sig bryr mig om hans ex men det är själva grejen hur han ser på det där med sina ex. HATAR folk som inte kan respektera folk och behöver snacka skit om dem speciellt på första dejten! Nä då försvann ytterligare en potentiell date!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!