Inlägg från: Anonym (h) |Visa alla inlägg
  • Anonym (h)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-22 21:12:32 följande:
    ica.kort har jag inte heller, turen är inte på min sida idagObestämd
    lindex kort kanske?
  • Anonym (h)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-23 11:25:58 följande:
    Jaha är alla på jobbet och trälar eller är det någon som är lycklig och ligger kvar i sängen?

tog mig till jobbet typ 9:45 idag. Heeeelt slut. Men nu ska förkylningen vara borta till imorgon, jag ska äta sushi med wasabi så allt bara dör av totalt! Glad 
    ska krypa ner i sängen nu och försöka sova lite, ska jobba hela natten lång.
    Klöset skrev 2011-11-23 11:37:43 följande:
    Har börjat dilla med mitt ex igen... Det kan väl aldrig båda gott.. Eller? Vi har gjort slut och blivit tillsammans tre gånger typ under två års tid. Trits att vi bryter med varandra är det alltid någon som bryter tystnaden och sen blir det bra igen. What to do? (Vi träffades på nätet)
    det är inte lätt. varför har ni gjort slut?
  • Anonym (h)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-23 13:04:21 följande:
    Jo, det är skönt att skriva ner tankar.. det kan jag skriva under på!

Javisst blir uppdatering om hur det går... Tack för att du tror att det går bra, det tror en kompis till mig också. Så jag får ta och lita på er {#emotions_dlg.flower} 
    tror också att det kommer gå bra.
    Smecker skrev 2011-11-23 13:49:18 följande:
    Jag svär, ibland konspirerar livet för att jag inte skall fatta någonting.. När man äntligen springer på en intressant och kul tjej får man helt plötsligt 4 (fyra, four, vier, quatre, quattro, cuatro, つ, 四個) mail på HP från trevliga tjejer på en dag. Det är fler än jag fått totalt på fyra månader. Vad fan..?
    hade du inte ädrat din presentation precis?
  • Anonym (h)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-23 14:00:21 följande:
    Tack jag hoppas verkligen det!
    Men än har jag inte hört ett ljud Rynkar på näsan

kl är ju bara 14. när brukar han sluta?

• Anonym (h)
    Anonym (Trollmamman) skrev 2011-11-23 14:13:17 följande:
    Finns det plats för en till i denna tråden?
    klart det finns, hoppas att du kommer trivas med oss galningar
  • Anonym (h)
    Smecker skrev 2011-11-23 14:28:25 följande:
    Aldrig försökt hälla ketchup ur en glasflaska? Skaka och banka på den, kommer ingenting, kommer ingenting, kommer ingenting, kommer allt på en gång Förvånad
    hihihi kom och tänka på filmen hiphop hora
  • Anonym (h)
    Anonym (Lillajag) skrev 2011-11-23 15:08:17 följande:
    Behöver hjälp... har klantat till det ordentligt

Var medlem på happypanncake. Fick kontakt med en väldigt trevlig kille(kan kalla han för Emil) Vi byter msn och skriver där (är nog ca 1½ vecka nu). Vi har snackat på msn varje kväll, rolig kille och allt de där.

Vi byte nummer här om dagen och bestämd oss för att höras på telefon på tisdagen (igår). 

Jag har sagt att vi ska träffas snart på riktigt, även om min magkänsla säger att det är för tidigtObestämd. Men Emil vill ses snart och jag förstår ju att det är bra att ses fort för att se om man "passar ihop" eller är den personen som man tänkte sig osv. 

Men nu så under den här tiden(veckan) har mitt ex hört av sig och jag känner att jag inte längre vet vad jag vill med Emil.. Det känns fel att snacka med Emil.. Allt gick så fort   Räcker och tänka på mig själv just nu.. 

Men så kom det ett bud med blommor idag!!! Från Emil!! FörvånadVa fan, det går för fort, känns fel, känns inte bra alls. Även om han är gullig och skickar blommor till mig.Obestämd

Hur ska jag förklara detta för Emil?? Ska jag träffa han ändå, eftersom jag har sagt det? Snälla hjälp mig!
    försök ock koppla bort exet ett litet tag och gå på en dejt med Emil.
  • Anonym (h)

är verkligen glad att mitt ex har förståt att det aldrig kommer bli han och jag igen. Han skulle leva som en erimot resten av sitt liv, 2 månader efter jag hade lämnat han hade han flickvän och det var en vecka efter han verkligen förstod att det aldrig skulle bli han och jag igen.

• Anonym (h)
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-23 15:18:34 följande:
    Im in! Kul tråd:))

Är med på match.com och tycker det är riktigt kul:)) Har fått kontakt med många trevliga killar men just en som jag blir extra glad över att få medelanden från. Nu ska vi ses om några veckor och det är så jäkla pirrigt!
    Min första date någonsin!
    kul kul. bor ni långt ifrån varandra efter som ni ska ses om några veckor?
  • Anonym (h)

det borde dom ju ha i alla affärer ju

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!