Det gick bra för henne, var ingen stortävling och alla som hoppa felfritt och red banan rätt fick en rosett. Till Cajsas stora glädje fick hon en Lila/Vit-rosett Sen kör vi ny tävling på lördag igen , så nej jag hinner inte dejta
Vill hoppa in i diskussionen men hästar är inte riktigt mitt ämne... Fick iofs en frågan i veckan om jag kunde prata om vad som helst i en halvtimme (efter ett långt babblande om rakhyvlar - det är synd om mina klasskompisar). Ska väl försöka flika in något om hästar då, bara för att jag känner att jag vill (synd om er med alltså, men det är ni väl vana med :P) Hade iaf en Islänning och en Ardenner här på sommarbete några somnrar när jag var i typ mellanstadieåldern och har väl varit med syrran till stallet nån gång också (hon var hästtjej men bodde ju i Örebro). Hängde för övrigt i ett stall i byn när jag var typ 10-12 också, minns inte att jag gjorde något mer än tjattrade med folk och mockade dock. Har iofs hyrt ut stallet för några år sen med, bodde 2 travhästar där. That´s all I think.
Ja justa ja du har ju alla dina hästar, kan tänka mig att det blir lite svårt att hinna med att dejta då. Du får försöka hitta en kille och dejta med som tycker om hästar så kan ni dejta på hästarna
Jag har faktiskt aldrig dejtat med en hästkille, kanske borde göra det?