Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hej tråden Hoppas ni haft en fin julSolig

Hur går det med datandet för er andra?

Jag tror att jag börjar ramla kär. Tydligtvis något som inte verkar vara helt osynligt för min omgivning heller. Får massor med frågor om det utan att änns ha berättat så det syns tydligtvis också.... Men min hjärna säger att det inte är logiskt att kunna bli det i någon som man bara träffat i 24timmar och endast mailar/pratar/smsar med... Tyvär är det enda som cirkulerar i mitt huvud hur jag om tre veckor ska få hoppa på honom på flygplatsen och ge honom en blöt kyss och sen få spendera hela helgen med honom. Jisses, vad är det jag ger mig in på...

• Vanilla ice queen
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-27 16:21:01 följande:
    Nu har jag bestämt mig för en sak. Jag ska hädanefter inte maila så förbaskat länge med de killar jag snacka med utan se till att träffas så fort som möjligt. Förhoppningar och känslor har en tendens att dyka upp ju mer man snackar innan man ses och jag är trött på det.
    Jag har också fått höra att det är mycket bättre. Man vet ju inte om man klickar föräns man träffats. Misstänker att min date var en lyckoträff med tanke på att det började med 3veckors intensivt mailande och klickade direkt när vi sågs...
  • Vanilla ice queen
    Anonym (ready) skrev 2011-12-27 15:52:31 följande:

Igår bestämde sig jag och min dejt att vi skulle vara vänner istället pga det gått lite för fort fram, men visst har man fått känslor men jag är glad att han vill vara vän och vill fortfarande lära känna mig mer..

Så nu har man iaf fått klartecken att man kan börja dejta igen.. men ändå känns det inte lika lockande då man börjat få mer känslor för dejten.. men men sånt e livet

Men vad tråkigt ready!!!
  • Vanilla ice queen

Hihihi min date säger att han ska hålla upp ett välkomstplakat på flygplatsen där det står "Välkommen min underbara Vanilla!!!" (ja fast med mitt riktiga namn då);)) 
    I normala fall skulle jag kräkas av sånt men nu får jag fjärilar i magenSolig

• Vanilla ice queen

Booyah: Hahaha ja mumintrollet har fått mig att bli romantisk och old school. Blää jag som i normala fall gillar mer känslokallt och hårdare tag

• Vanilla ice queen

Natalie: Haha i stort sett hela mitt inlägg försvann haha. Well allt är bara bra med mig tack Själv då? Någon lycka på datefronten?

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!