Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-02-27 16:53:24 följande:
     Du vill inte ha sex med mig och tycker att jag ska göra en mental hälsokontroll.. Härligt snäll du är idag då... Asgarvar!
    Bara om du varit ledsen på riktigt, annars är du fullt frisk. Snäll? Jag? Umm.. tror inte det va? Vad säger ni andra?
    Peace is the time when you and your enemy reload your weapons..
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-02-27 17:12:02 följande:
    Jag kan knappt komma alls utan hjälpmedel och hatar när killen envis som en åsna försöker ändå då händer det som sin egotripp att få en att komma trots att man säger som det är, kommandet är enväldigt liten del av sexet för mig helhetsupplevelsen är så mycket viktigare!
    NatalieH skrev 2012-02-27 17:18:31 följande:
    Håller med tom att kommandet är en väldigt liten del. Blir det nåt kommande så är det bara en bonus av en underbar upplevelse
    Man kan alltid
    ">göra såhär...
    Peace is the time when me and my enemy reload our weapons..
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-27 17:54:18 följande:
    Hahaha försöker motivera mina vänner till att åka på dansbandsveckan i malugn i sommar men alla vägrar *surar*. Måste skaffa mig vänner som är lika töntiga som jag
    Dansbandsveckan och Hönökonferensen - mer knull per capita än någon annan stans.
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-27 17:59:50 följande:
    Smecker: Jo det är ju mitt största argument!!! Sen tänkte jag dansa också förstås (om jag hinner;))
    Förstår inte dina vänner. Varför vill inte ett gäng singeltjejer åka och knulla? Själv avstår jag, Rolandz kommer inte.
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-27 18:09:13 följande:
    Mja de flesta är varken singlar eller dansar bugg Bara jag som är välartad! Black jack kommer så jag är glad
    Då är det klart att det är lite svårare. Åk själv.
  • Smecker
    Glädje58 skrev 2012-02-27 18:26:07 följande:
    Det är väl klart att hon också ska vara lite aktiv. Efter en halvtimme så vänder hon sig om och lägger sig på magen  Skrattande
    Då är jag därifrån för länge sen.. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Smecker
    Glädje58 skrev 2012-02-27 21:31:19 följande:
    Är det inte som så att killar tror sig vara bättre/se bättre ut och att kvinnor tror att de ser sämre ut än vad de är? Har för mig att jag har läst detta någonstans
    Fula uppför sig som om de vore snygga, snygga uppför sig som om de vore fula.
  • Smecker
    Jonazid skrev 2012-02-27 21:56:52 följande:
    Hur byter man profilbild?
    Gå in på din profil, klicka ändra profil, bläddra ner till profilbild, följ instruktionerna.
  • Smecker
    Jonazid skrev 2012-02-27 22:11:40 följande:
    Fann, tack endå.
    "ändå"
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-02-27 22:22:05 följande:
    Nä nu ska jag försöka få sova lite i natt i alla fall. Hoppas att hostan håller sig borta.

Sov gott 
    G'nite, mate
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!