• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-03-09 17:12:31 följande:
    Tror folk börjar få vårkänslor, det ramlar in mail nu, men än ingen som är jätte intressant kan jag ju inte påstå.
    Fick mail av samma kille som Legacy innan idag, han med blodådrorna
  • Heidi1
    NatalieH skrev 2012-03-09 17:18:39 följande:
    Haha ok, är det han du ska träffa på söndag?
    Skulle inte tro det du. isf tar jag hellre killen som skulle flippa om jag inte svarade på hans flirt
  • Heidi1
    s07 skrev 2012-03-09 17:16:48 följande:
    Bra där, sista inlägget på att bygga en relation på jakten. Nej det går ju inte.

Däremot tror jag att det finns en vits med att inte vara för blodiglig i själva början, visa att du har ett eget liv men ljug för sjutton inte om att du har grejer att göra när så inte är fallet. Men avboka inte precis hela ditt liv bara för att bereda plats för Henne/ Honom
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-03-09 17:30:38 följande:
    Tack! Verkar bättre nu iaf.. måste vara för att ungarna är här, det triggar automatiskt immunförsvaret.
    Då har man inte tid och vara sjuk.
  • Heidi1

Vilken intressant diskussion ni har ikväll Glädje och Smecker.

• Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-03-09 20:34:30 följande:
    Är det verkligen det?
    Nej inte alls.Men jag tror jag förstår vad du menar.
  • Heidi1
    NatalieH skrev 2012-03-09 20:29:23 följande:
    Försöker vara social med min syster ggenom att sällskapa henne med ett halvt glas vin, men det var fan inte gott
    usch inte kul när det inte smakar gott. Hoppas att du har det trevligt med din syster.
  • Heidi1
    takida skrev 2012-03-09 20:33:32 följande:
    Eller hurSkrattande
    Japp skit kul
  • Heidi1
    Anonym (Mia) skrev 2012-03-09 20:44:15 följande:
    Heeej!
    Var med i den här tråden i höstas. Det var mycket funderingar kring killar som jag dejtade och som jag skrev med på dejtingsajter hit och dit och hela nätdejtingsfenomenet som sådant. Hade nog gett upp att hitta någon.
    Men. Har nu varit tillsammans med min J i fyra månader! Wow liksom! Eller vad säger man!
    Sänder er alla lyckosamma kramar. {#emotions_dlg.flower}
    Gu vad skoj för dig, grattis {#emotions_dlg.flower}
  • Heidi1

Nä nu får det nog bli att blocka lill killen som skulle flippa om jag inte svarade på hans flirt. Nu har han skickat 6 flirtar med mig.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!