Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-12-14 14:42:11 följande:
    Helvete! Fick nyss SMS om att det går vatkoppor i min äldsta dotters klass och ingen av mina tjejer har haft det än. Blir mysigt till jul! Peppar peppar att vi missar det...

Finns det inget vaccin mot det?Obestämd 
    I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-14 17:28:27 följande:
    Lemmo: Jo men det första omgången gavs till 07orna på prov. Min äldsta är 05a och har ej fått...

jaha jag förstår. Åh hoppas de inte drabbas för då blir det en jobbig jul
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-14 17:50:58 följande:
    Lemmo: Äsch WTF fins barn som firar jul med cellgifter så vi överlever nog en jul med prickar om det blir så cest la vie
    Rätt inställning det finns alltid dem som har det värre.
    ulfsas skrev 2012-12-14 17:55:55 följande:
    Lemmo: ja du det vore nåt det

Jo, jag bor i en kål på 200m2 så jag måste hålla efter hela tiden. Mina barn hjälper till med undervåningen mestadels. Lite knorr dock.

oj stort hus!! Jag bor på 35 kvadrat så jag måste städa hela tiden haha, för tar jag fram några saker så ser det ut som ett bombneslag eftersom det inte finns några ytor.

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-14 18:27:43 följande:
    Jag vill att det ska bli nästa helg NUUU!!! Då är det klackarna i taket för Vanilla Jag vill ut och förtära alkohol och hångla *längtar*
    Åh vart ska du då? Hoppas du finner någon snygging att hångla med. Jag längtar tills februari jag när vi ska ha kul. Förhoppningsvis får jag hångla då har inte hånglat med någon vettig sen i Augusti Förvånad
  • lemonina
    ulfsas skrev 2012-12-14 18:33:22 följande:
    Mitt senaste svar var egentligen till Vanilla.
    Står ute i snön och nu bara 20 m kö med en iPhone och då blir det fel inland.
    Jag förstod nästan det Men varför i hela fridens namn står du i snön och köar? gå in med dig.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-14 18:43:13 följande:

Det blir ut i Västerås Du får ta tåget över och haka på
    Det hade jag gärna gjort om det inte vore för att det är jul nästa helg haha. Måste åka runt och hälsa på familjemedlemar och sedan har jag någon julklappsutdelning på fredag med kompisarna i värmland. Vi får ta det någon annan helg. Tar ju faktiskt inte lång tid för mig att åka till dig
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-14 18:55:11 följande:
    Hahaha javisst ja det är ju jul ju Ser det mer som Vanillas weekend of party fun!!! Eller hur eller så tar jag bil/tåg över till dig. Tar det en timme typ? Vi lär kunna få ihop det snart iaf
    haha tokfia hade du glömt bort att det var jul? Ja det tar väl typ en timme att åka till och från västerås. Det borde vi verkligen se till att fixa snart. En timme är ju ingenting.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-14 18:56:43 följande:
    Men så får du ju hänga med två av trådens sötaste blondiner i telefonen ju!!! Inte helt fel. Tänk på de anra i kön de har ju inte den trivialiteten :-
    Skriver under på den. Hehe övar lite på att framstå som självsäker
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-16 16:05:53 följande:
    Herregud nu får det bli lördag snabbt!!! Haha funderade i ett svagt ögonblick att ta upp mitt konto på HP för att få till en dejt med någon. Sen kom jag på det menlösa mejlandet och tradiga frågorna och *gäsp* kom på bättre tankar (skriva ett kärlekskrankt gnällinlägg här )

Vad gör ni andra denna tradiga söndag?!

haha ja HP är ju kul NOT!! Kankse beror på staden man bor i dock. Obestämd Om vi bodde i en storstad skulle vi definitivt ha mer roligt på dessa dejtingsidor tror jag bestämt. Här vill man inte vara med på BC för då känner man typ hälften. Men jag hade också ett svagt ögoblick och tänkte att jag skulle bli medlem igen men man kan ju inte dejta bara för att man är uttråkad haha

Jag har lagat köttgyta idag vilket har tagit några timmar sen har jag läst. Tänkte gå till gymet men fasen vad jag är lat idag. Har ingen lust sen blev jag hungrig och var tvungen att äta och då kan man ju inte springa på minst tre timmar efteråt. Jag är inte direkt religös men jag är en stor anhängare till bibelns mantra att ta det lugnt på söndagar  
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-17 18:56:02 följande:
    Fy hellskotta vad soft det är att träna egentligen. Ni vet den där känslan av mjölsyra så man nästan men bara nästan vill kräkas!!! *pussar på mina osynliga biseps*

takida skrev 2012-12-17 19:20:21 följande:
    Gött att du kom iväg!! Själv funderar jag på om jag ska ge mig ut i regnet och springa nu eller om jag istället ska ställa klockan och springa innan skolan imon bitti.. 
    Vad duktiga vi är. Jag har också varit och gymat
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!