• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-03-09 20:50:19 följande:
    Nä nu får det nog bli att blocka lill killen som skulle flippa om jag inte svarade på hans flirt. Nu har han skickat 6 flirtar med mig.
    till mig ska det ju stå
  • Heidi1
    NatalieH skrev 2012-03-09 20:53:44 följande:
    Haha stackarn, du skulle ju dejta honom på söndag eller hur var det
    Nej nej nej skulle inte tro det du, fast han var rätt söt Drömmer Jag tror jag blockar han istället.
  • Heidi1
    Anonym (Mia) skrev 2012-03-09 21:12:16 följande:
    Ska pröva att dra scanna in honom så kan jag posta lite kopior till den som vill ha här sen.
    Han är en sån där otäck sak som sitter hemma hos mig och jobbar hela dagen och sen när man kommer hem så ursäktar han att han bara hunnit hänga tvätten och inte tömt diskmaskinen. Och då snackar vi min och mina ungars tvätt och disk. Han hade sönder ett champagneglas (Orrefors) och köpte tre nya dagen därpå. Han kan få krossa många glas hemma hos mig.
    Kan inte förstå varför han får sitta hemma hos dig och jobba och slå sönder glas så där
  • Heidi1
    Anonym (Mia) skrev 2012-03-09 21:24:41 följande:
    Noterar det. Vill du den i färg eller svart-vitt?

Ja jag vet. Det är för j-t. Han brukar ställa disken snett när han handdiskar också. Kan det vara ett måndagsexemplar tro?
    Av en intressant "slump" träffade han barnen tidigare än jag tänkt. Minstingen krävde min närvaro på en match och sen skulle hon tvunget med hem till mig trots mina konstiga undanflykter. Vad gör man? Vägrar eller säger som det är? Barnen blev arga för att jag väntat så länge som tre veckor att presentera honom. :-O Men han blev stämplad i pannan med ett godkännande-märke av dom med. (Sonen är lyrisk över att J är programmerare, sonens eget drömyrke.)
    Skönt att barnen tycker om han med. Blir betydligt lättare då.
  • Heidi1
    Anonym (Mia) skrev 2012-03-09 21:29:29 följande:
    Annars hade han inte varit aktuell alls. Jag vägrar vara med någon som inte fungerar med mina barn. Vi tar det lite lugnare med mitt umgänge med hans barn (jösses vad mycket barn det blir när man slår sig ihop med en ny) eftersom han inte varit skild lika länge som jag. Men jag tror inte dom hatar mig... än.
    Samma här. Skulle heller inte vara tillsammans med någon som inte funkar med mina barn.
  • Heidi1
    Anonym (Mia) skrev 2012-03-09 21:31:39 följande:
    Kan man inte trimma bort det med sax?
    Men tänk om hon råkar klippa av han något då, kan ju göra väldigt ont då.
  • Heidi1
    Anonym (Mia) skrev 2012-03-09 21:33:24 följande:
    Jag förstår allvarligt inte hur man kan åsidosätta sina egna barn för en karl. Jag dumpade en pga att han inte kunde förstå barnens betydelse i mitt liv. Utgång ditåt --------->
    Dom kan man kasta ner i .......
  • Heidi1

Hade ett samtal med min 5 åring härom veckan. Hon sa att hon gärna ville ha en lille bror men det gick bra med lilla syster också.
    Sa till henne att det är inte så lätt nu.
    Hon. Men mamma varför inte?
    Jo mamma har ingen pojkvän.
    Hon, men mamma skaffa en då.

Barn är för roliga ibland

• Heidi1
    Anonym (Mia) skrev 2012-03-09 21:45:44 följande:
    Dom borde finnas på IKEA.
    pojkvännen Bengt, maken Kurt och sambon Åke
    Hahaha det hade ju varit perfekt
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-09 22:18:55 följande:
    Jag lever fortfarande på vin jag skål
    Bara på vin
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!