Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (ok) skrev 2012-03-17 14:18:55 följande:
    Ja, kanske det är det jag gör målar upp problem. Efter jag skrev det så bestämde jag mig för att släppa förväntningarna. Och gå på träffen för att se vem det är. Börja om från början så att säga i förväntningarna. Kan vara en idé.
    Du kopplar in för mycket tankar och känslor i det här. Överlåt det till handling istället. Släpp tryggheten och ovissheten. Om du slappnar av (vilket jag förstår är jättesvårt) så kommer du till ditt rätta jag.
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-17 14:44:20 följande:
    ...Gärna fest i el Stockholmo nån gång, mitt vardagsrum är stort och soffan rymmer många!
    Det är noterat Glad
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-03-18 18:32:10 följande:
    vilket mail jag fick

Jag är en glad, snäll och påhittig kille. Var gömmer du
    dig, älsklingen? :)

Kärlek kan ju vara som en trisslott - plötsligt händer
    det! Men för att vinna måste man spela. Ta chansen och
    skriv till mig!

Svara tillbaka "Är du 25 kronor eller en nitlott?"
  • Glädje58
    bellis79 skrev 2012-03-19 14:24:08 följande:
    Klart han får hänga där, nej vi är ej exclusiva, vi har ju ej ens hånglat.. men just som Vanilla skriver så är det konstigt hur han prioriterar.
    Han får göra som han vill o då jag inte orkar med något krångel då jag haft min ordentliga portion av det nyss så kommer jag inte höra av mig, vill ej vara desperat o för på ...
    Bellis, ta det lugnt nu ett tag framöver. Du känner ju själv att du kanske visar mer intresse än vad han gör. Du vet att han är lite försiktig av sig. 

Jag har använt hp som en mejl ibland, det kanske är så för honom också.

Så ge honom lite space, och du ska inte låta honom ta för mycket av dina tankar. Du har säkert mycket annat att göra och tänka på. 
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-19 15:02:35 följande:
    Mja det är från koncerten i fredag ja eller innan koncerten.
    Vilken konsert var du på?
  • Glädje58
    johanniiis skrev 2012-03-19 15:04:35 följande:
    Har testat alla utom SMW= ShakeMyWorld  så får kanske testa den.
    De andra har inget gett mig någon som helst lycka!...
    Hejsan johanniiis Glad

Jag gick med i SMW men ännu har det inte varit någon omskakande upplevelse för mig. I mitt område finns det en aktivitet inplanerad, men jag har fan inte lyckats hitta den ännu.
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-19 15:06:44 följande:
    Hahaha ArvingarnaSkäms
    Jaa, så var det. Kul eller?  Dansar du mycket?
  • Glädje58
    johanniiis skrev 2012-03-19 15:09:12 följande:
    Ajda..... mitt område är inte heller så stort, eller ja det beror på hur de räknar...men min stad är inte så stor, så händer nog inte så mkt här heller är jag rädd förr :)

Tycker liksom det är samma människor som hänger på samma sidor..... :/

Jag börjar ge upp haha.
    Mitt område är runt göteborg Förvånad

Självklart ska du ge upp Flört 

Denna tråd kanske är något för dig...   www.familjeliv.se/Forum-23-82/m58957689.html 
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-19 15:12:34 följande:
    hahaha japp! Fy har helt blåslagna ben och var bakfull i ett och ett halft dygn efterKräksSkämsMen kul var det
    Ja många blir dåliga av sån musik Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!