Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Halloj!

Hur har ni det och vad gör ni?

Jag har konstatrat att grannen är snygg och att jag äntligen hamnat på rätt utbildning. Back on track mao.

• Cocacola

Lemmo: Kollat in om det dykt upp några nya killar i Örebro efter terminsstarter och sånt? Borde ju flytta dit ett gäng då tycker jag.

• Cocacola
    lemonina skrev 2013-02-23 17:46:09 följande:
    Ja om jag hade varit 20 år så hade jag nog tyckt de var snygga Mina jobbarkompisar försöker para ihop mig med den enda singelkillen på jobbet. Blir lite tröttsamt då han faktiskt kan få för sig att jag är intresserad. Men roliga och söta är de med. När jag kom in på mitt rum i fredags hade de klistrat upp en kille från HP som de googlat upp eftersom han är dansare och satt upp stora bilder på med ett hjärta runt i kring och skrivit "mr right now"? haha. Sedan jagade jag dem längs hela korridoren med några hopprullade fakturor som jag tänkt piska dem med. De var mycket snabbare än mig. Så mogna är vi på vårat jobb

Hur går det med grannen? ska du göra något "move" på honom?  

Alla som börjar kan väl inte vara i 20års åldern heller...

Låter som ett kul ställe att jobba på (fast kanske drygt ibland också). Var "mr right now" något för dig då?

Sakta i backarna haha Har ju bara konstaterat att han är snygg än så länge.
  • Cocacola
    lemonina skrev 2013-02-23 19:11:54 följande:
    Jo det kan de nog nä jag vet faktiskt inte. Jag hänger inte runt universitetsområdet så mycket nu när jag jobbar.

Nej "mr right now" blev det ingen dejt med hihi. Ja det är ett bra gäng jag jobbar med just nu men de kan väl kanske gå lite väl hårt in för att hitta mannen för mig ibland.

Ja du får välförsöka utväxla några ord med honom nästa gång ni ses i trapphuset   

Tänkte hälsa och presentera mig vid första bästa tillfälle (lik som med övriga grannar). Kanske blir idag, vem vet?
  • Cocacola
    Heidi1 skrev 2013-02-23 19:18:16 följande:
    Måste ta och kolla in om det finns någon snygging som bor här.

Ett absolut måste!

När flyttade du dit?
  • Cocacola
    Madida skrev 2013-02-24 00:12:08 följande:
    Åh, härligt! Det är skönt när man känner att man äntligen hamnat rätt.

Dejten gick bra. Han var snuskigt snygg, nästan sådär så jag blev generad. Och kul att snacka med. Men nog inget för framtiden. 

Japp!

Hmm? Lyckad dejt med kul kille som serbra ut men du dömmer ut honom direkt, varför?
  • Cocacola
    ulfsas skrev 2013-02-24 00:47:07 följande:
    Jag uttryckte mig lite tokigt. Hon såg 10 år äldre ut i verkligheten än på sin bild på Match.

Då börjar det lite snett ju...
  • Cocacola
    Madida skrev 2013-02-24 00:48:43 följande:
    Kanske lagt upp gamla bilder? Jag fattar inte varför man gör sånt, alltså lägger upp förskönade bilder. Tror man att det inte ska synas när man träffas?

Det förbryllar mig med... Visst vill man ha bra bilder men om de ger en helt annan bild av mot hur man vanligtvis ser ut är man helt fel ute. Föredrar när det är många bilder, alla ger ju olika intryck så det ger en bättre uppfattning om hur personen ser ut när man ser flera. Tycker jag.
  • Cocacola
    lemonina skrev 2013-02-24 01:12:27 följande:
    Ja man blir ju mörkrädd. Såklart man vill ta en fin bild av sig själv men samtidigt inte än där man väger tio kg mindre eller är solbrun när man i själva verket är genomskinlig. Dejten går ju i sådant fall förbi när vi ska mötas upp haha. Kan ni tänka er!!? man står och väntar på stan och ser pesonen som ser helt oförstående ut när man ser honom ögonen med en blick som säger "hallå det är ju jag" Skräckscenario!!

Huu.. *ryser*

Många bilder, ärliga bilder...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!