Glädje58 skrev 2011-08-01 00:52:32 följande:
Alltså, jag gillar sådana texter Häxan. En riktig varudeklaration
Ang sova under eget täcke, så kanske några känner att här blir det inte så mycket sex. Men jag ser det mer som en utmaning att väcka din lust. Inget för slöa typer men bra för de som gillar att väcka känslor.
Ett litet skrivfel i "för att vi vill och gillar om varandra". Ändra till tycker om varandra eller ta bort om.
HäxanSurtant skrev 2011-08-01 00:18:34 följande:
...Jag har sjuk humor, jag älskar ironi och sarkasm, kan gnabbas i timmar, hårt, brutalt men hjärtligt...
Nu blir jag riktigt sugen på att spöa skiten ur dig i bowling, eller boxling om du hellre vill det

Boxling, alla gånger, smisk skall du få
Nej jag tänker inte ta bort gillar om, det är en helt felaktig ord kombination som jag ofta använder mig av när jag talar. Funderar dock på att lägga till "gilla om" så kanske folk fattar att det är medvetet
Hade inte en tanke på att man kunde tolka sova under eget täcke så, det tåls att funderas lite över. I mitt huvud var det lite mer, att när jag skall sova, så ja då skall jag sova inte ligga och kramas eller kladdas på, det är ett säkert kort till att faktiskt bli utsparkad ur sängen för eller om det är hos någon annan så drar jag hem, så jag får sova.