Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Mia) skrev 2011-07-30 22:41:50 följande:
    Läget är under kontroll än så länge. Jag tar hand om dom så länge.

Gör det, jag är alldeles för monogam för att orka jiddra runt med fler än en åt gången Fan vad mogen och vuxen jag lät nu

Just idag hade jag dock kunnat leka snötvit och de sju kåta dvärgarna utan att blinka. Tur att man är fastlåst och förälder när dessa lustar kryper fram
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Sofia1970 skrev 2011-07-30 22:41:29 följande:
    Eller så blir du singel igen om 10 år. ;)
    Smart! Tack för tipset coatchen
  • HäckHäxan
    Sofia1970 skrev 2011-07-30 22:50:26 följande:
    Mia, vi kan väl slåss om de små liven? :D
    sen det där med ålder och livsfas det är lite så jag känner. Jag är för gammal för fler barn ch vill inte ha heller, är han 26 och inga har så kommer han nästan helt säkert vilja ha egna nånstans under sin livtid.
    Kom to mama BIg boy
  • HäckHäxan
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-30 23:32:26 följande:
    Man kanske kan frysa ner sig tills de kommer ikapp di där små.
    Skrattande
  • HäckHäxan
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-31 00:23:21 följande:
    Såg just killen jag var kär i när jag var 9 år på MP. Bäst att hålla tummarna för att han inte ser mig. Gamla ex ska man inte ta tillbaka.
    MÅste vara mitt eviga upprepande misstag!

Mamma brukar säga du och dina ex Tyst
  • HäckHäxan
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-31 00:48:52 följande:
    Du kan ju få mitt gamla ex då så slipper du dina egna.
    Bytar dagar på familjeliv
  • HäckHäxan

Gjorde ett tillägg i min press, bra eller bajs?
    --------------------------------------------------------------------------------

Jag har sjuk humor, jag älskar ironi och sarkasm, kan gnabbas i timmar, hårt, brutalt men hjärtligt. Är inte av naturen särskilt kramig, sover gärna under eget täckte. Behöver ingen man för att bekräfta mig, hjälpa mig eller dalta och ta hand om mig. Men jag vill gärna ha en man att dela livets jävligheter med, för att vi vill och gillar om varandra, inte för att vi behöver och måste ha varandra.

• HäckHäxan
    Anonym (nybörjare) skrev 2011-08-01 00:24:52 följande:
    Jag har varit på dejt ikväll!
    Åhhhh Vad roligt. Hur gick det?
  • HäckHäxan
    Anonym (nybörjare) skrev 2011-08-01 00:34:54 följande:
    Tja, jag tänkte väl mig 1 tim för att "känna på" men det blev drygt 4 tim... Glad

Hade väldigt trevligt och kunde drunkna i hans ögon men jag är kluven inför en fortsättning. 
    Kritikern i mig har rullat igång...
    OJ oj, var kul!

Hmm jaha vad var det som inte var bra då???
  • HäckHäxan
    Glädje58 skrev 2011-08-01 00:52:32 följande:
    Alltså, jag gillar sådana texter Häxan. En riktig varudeklaration  Skrattande

Ang sova under eget täcke, så kanske några känner att här blir det inte så mycket sex. Men jag ser det mer som en utmaning att väcka din lust. Inget för slöa typer men bra för de som gillar att väcka känslor.

Ett litet skrivfel i "för att vi vill och gillar om varandra". Ändra till tycker om varandra eller ta bort om.
    HäxanSurtant skrev 2011-08-01 00:18:34 följande:
    ...Jag har sjuk humor, jag älskar ironi och sarkasm, kan gnabbas i timmar, hårt, brutalt men hjärtligt...
    Nu blir jag riktigt sugen på att spöa skiten ur dig i bowling, eller boxling om du hellre vill det Flört
    Boxling, alla gånger, smisk skall du få

Nej jag tänker inte ta bort gillar om, det är en helt felaktig ord kombination som jag ofta använder mig av när jag talar. Funderar dock på att lägga till "gilla om" så kanske folk fattar att det är medvetet

Hade inte en tanke på att man kunde tolka sova under eget täcke så, det tåls att funderas lite över. I mitt huvud var det lite mer, att när jag skall sova, så ja då skall jag sova inte ligga och kramas eller kladdas på, det är ett säkert kort till att faktiskt bli utsparkad ur sängen för eller om det är hos någon annan så drar jag hem, så jag får sova.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!