Inlägg från: Anonym (h) |Visa alla inlägg
  • Anonym (h)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Bye baby Bunting skrev 2011-10-28 19:05:20 följande:
    Litet gästspel bara, men jag reagerade på frasen (han betalade så klart), vad då *så klart* förväntar ni er att mannen ska betala på dejten?
    Jag vill absolut inte vara skyldig någon något på den första dejten, så jag betalar alltid för mig själv.
    märk ord. menade att han bjöd. suck
  • Anonym (h)

hade min första nätdejt i fredas o det känndes jätte bra, vi ska ses imorgon hos han o dricka lite vin o mysa

• Anonym (h)
    Anonym (ny) skrev 2011-10-30 21:52:05 följande:
    kul, verkar gå framåt för många här. jag känner att det är stiltje. Haft så mkt tjafs med mitt ex senaste 1-2 v så jag har tappat lusten lite men i dag kände jag att den började återkomma så jag hoppas det blir nån dejt snart.
    håller tummarna för dig
  • Anonym (h)

hade en helmysig andra dejt i måndags kväll hemma hos dejten, drack vin o pratade o en massor av mys.
    slutade med att jag sov över hos han happy happy me

• Anonym (h)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-03 11:13:03 följande:
    Då var det dags för dejt igen för mig... alltid lika spännande! Glad
    lycka till
  • Anonym (h)

ska få träffa min dejt imorgon igen

• Anonym (h)
    Cosan skrev 2011-11-03 22:54:28 följande:
    Värsta öken på dessa nätdejting sidor, förmodar att man bör ha bild, vad är lämpligt att välja för bild? Ska man ge sken av att vara värsta snyggingen så man sminkar upp sig och målar kroppen för att framhäva muskler? Eller är det bättre att köra på något mer neutralt? 
    neutral tycker jag är bäst, så naturlig bild som möjligen
  • Anonym (h)

ni som har barn, om allt känns bra med en du dejtar med, hur långtid väntar ni tills dejten får träffa era barn?

• Anonym (h)

jag o min dejt har bestämt att vara kk o se vart det leder till. känner att jag inte är redo riktigt än för ett förhållande.
    men det är ju alltid trevligt o dejta lite och se vad man kan finna och se när man är redo.

• Anonym (h)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-09 18:39:38 följande:
    Vill inte gå in på detaljer men hon hade väl en magkänsla och sen hade hon hittat sms.
    ops det måste varit pinsamt o chokande när hon ringde
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!