Inlägg från: kristinah |Visa alla inlägg
  • kristinah

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Bored - faktiskt inte...när jag väl följt med nån hem har det blivit sex - men nu har det inte hänt så himla många gånger - typ 3 ggr på ett år - men ändå.
     Vafan kroppen kräver sex - och hjärnan ett förhållande...ja du...jag är väl dömd till att bara ha sex och bli dumpad då enligt dig.

Innan det här årets 3 sexanden var det 3!!!!!!!år sen sist j g hade nåt sex...så tacka fan för att j g har svårt att säga nej när det erbjuds ;)

• kristinah

Bored - haha - jag tror att du sitter och hittar på nu.

Det där lät mer som en sekvens ur nån dålig svensk rom-com - näe...ett litet troll minsann tror jag att du är...

• kristinah

Sa
    3 barn och nästan 40 är ännu svårare ...just nu tror jag nästan att jag får satsa på att hitta nån, vem som helst. och inte tänka på hur det blir sen.
    Tänkte att jag inte ville träffa nån som inte har barn sen förr (jag vill inte skaffa fler) men nu tänker ajg att bara jag träffar nån som är bra och känns rätt så får han ha barn eller inte, det spelar mindre roll.

men inte fasen är det lätt

• kristinah

Inte alls deppigt, bara att jag inte tänker ha så många färdiga krav på vem jag träffar annat än att det ska kännas bra. Sen får han bo nära/långt bort, ha barn/ inga barn, vara vältränad/eller bara vanöigt småfet, ha hund/ inga djur, dricka öl och röka/ vara nykter och rökfri etc etc...

• kristinah

det är helt dött här - jag sitter och goffar chips och nötter och riktigt känner hur kilona lagaras på magen...blääääää

Den enda intressanta har än en gång kontrat med det som jag får höra alldeles för ofta: "det går lite för fort"

så nu har jag slutat höra av mig och ger väl honom det där utrymmet då...men det slutar ju oftast (alltid) med att det förblir helt jävla tyst...

• kristinah

jag gillar nördar - och för mig är det itne bara teknik...utan att man har ett intresse som är lite nördigt..som erkivering t ex eller ryska romaner från 1700-talet elelr nåt annat smalt lite gülligt

hihi

Min diss har börjat höra av sig lite sporadiskt igen - efter det däringa "dethargåttförfort"
    Nu är det lite som kompisar igen. Och ajg försöker skoja till det lite för att inte tappa gnistan, men det känns tröööögt

är ajg månne för otålig av mig?
    Är det nån slags mediation eller yoga jag borde köra för att varva ner och låta bli att stressa männen?

• kristinah

men fy fan vad illa jag stavar...måste köra lite mer koll på vad jag skrivit innan jag postar

• kristinah

kan det vara att jag svär så jävla mycket som gör att de inte vågar mer än en dejt?
    fan!

Flört

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!