Inlägg från: målar havet blått |Visa alla inlägg
  • målar havet blått

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-04-18 20:32:24 följande:
    Nej han hade bara klätt ut sig till prins
    Eller så var jag bara blind FlörtEller rent av själviskTungan ute
  • målar havet blått
    FredrikCA skrev 2012-04-18 20:32:23 följande:
    Det är det jag inte vill göra mer, Jag vill inte kyssa grodor- Dom kan visa sig vara paddor med gift så man tror man lyckats, Men när giftet går ur så inser man (även om man känt det tidigare) att man varit förgiftad hela tiden och det känns inget kul. 

Bättre lära känna någon väl innan man börjar ta steg tycker jag iallafall. :)
    Jo
  • målar havet blått
    lemonina skrev 2012-04-18 20:36:15 följande:
    Ja kärleken kan verkligen förblinda en iblandGlad
    Alltid, på gott och ont ; ) Lite synskadad blir man ju mitt i allt rosa skimmer , men det hör till det oxå. Dessa underbara kärlekskänslor.
  • målar havet blått
    Anonym (dejting) skrev 2012-04-18 20:41:03 följande:
    Ja det verkar inte bättrre..hehe....men såååå rädd att bli besviken

Jag menar,vad ska han med mig som är så mkt äldre å har två barn dessutom....han kan ju välja en ung snygg 18-åring ist...:-P
    Ja han kan.men vill han?  Du kan också välja en äldre,eller hur?   Fast 23, är han färdigutvecklad då?Tungan ute
  • målar havet blått
    Glädje58 skrev 2012-04-18 20:52:27 följande:

Det är lätt för mig att säga att han troligtvis bara är ute efter sex. Men det vore kanske taskigt att säga så. Hur skulle jag kunna veta det? Och det gör jag givetvis inte heller. Jag har inte heller en aning om hur er kontakt känns.

Men, det är rätt så ovanligt att en 23-åring är intresserad av en tvåbarnsmamma på 32 år. Jag tror inte att en ung 18-åring är mer attraktiv än dig, om det gäller ett seriöst förhållande. Men jag tvivlar på att han är ute efter något sånt.

Varför kommer han inte hem till dig istället? Han åker till andra sidan jordklotet men kan inte åka 90 mil till dig. Jag tycker att du borde be honom komma till dig istället. För att se om det finns något seriöst intresse från hans sida.

Jag skulle aldrig skriva det här till dig om jag inte hade sett en vän råka ut för detta. Men nu har jag det...

klokt!!
  • målar havet blått
    FredrikCA skrev 2012-04-18 21:01:40 följande:
    Det är inte utan att man undrar varför relationer ska behöva vara så fruktansvärt komplexa, Det är troligtvis lättare att skicka en person till månen än det är att att få en relation som fungerar bra. 
    Det är tom lättare skicka en person dit än uppfinna en strumpa som håller .
  • målar havet blått
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-18 21:05:05 följande:
    Fredrik: jag tror helt ärligt att människor inte är gjorda att leva med en och samma partner hela sitt liv! Jag tror inte på evig kärlek. Så jag tror det är därför det är svårt med relationer.
    Jag tror vi är gjorda med en egen fri vilja.Vill jag vara monogam så kan jag. Vill jag inte så slipper jag.
  • målar havet blått
    Anonym (dejting) skrev 2012-04-18 21:11:09 följande:
    Det är 90 mil enkel väg.....Men undrar fortfarande hur jag ska ta reda på om det är ett kk förhållande han är ute efter? För ja jag vill ha en seriös relation (i allmänhet) .
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-18 21:11:44 följande:
    Fredrik: Nä precis och det finns ingen som kan lova 100%trohet och allt det där.
    Lova kan man alltidFlört
  • målar havet blått
    FredrikCA skrev 2012-04-18 21:12:23 följande:
    Då har du inte testat mina kevlarstrumpor ;)
    Ja det är slitstarkt jag vet  Vill ha såna jeans till hojen!
  • målar havet blått
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-18 21:13:18 följande:
    Mhb: Givetvis fri vilja och klart man kan leva monogamt hela livet om man ger sig tusan på det. Men evig kärlek näää...
    Nämen Vanilla?  FörvånadDrömmer
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!