• MrC

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FjärilVingad73 skrev 2012-05-29 20:54:26 följande:
    Åh, ni pratar tatueringar! Jag ska göra min första i höst!
    OM jag gör en så blir det ett porträtt på min dotter. Den ska vara på armen och porträttet ska vara hjärtformat som kryper fram under en dragkejda. Hajar ni?
  • MrC
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-23 10:52:54 följande:
    Hoppas få träffa dejten i morgon! Beror på vilken tid han tar sig iväg från Götet... Hoppas hoppas hoppas!!!
    Distansdejt? Distansförhållande?
    Orkar du?
  • MrC

Tänkte jag skulle ut i djungeln igen om 1-2 månader. Hur ska jag förbereda mig mentalt? Några tips på strategier och upplägg? Glad

• MrC
    FjärilVingad73 skrev 2012-07-13 13:09:31 följande:
    Jag vill byta efternamn, vill inte heta som exet men inte ha mitt flicknamn heller...
    Mitt är påhittat också. Vi är totalt 8 st med det efternamnet, men en kommer att byta snart gissar jag.
  • MrC

Nätdejting är rätt värdelöst va?
    Jag har aldrig träffat någon via en dejtingsajt som det blivit något med.
    Vad gör jag för fel?

• MrC
    Glädje58 skrev 2012-09-18 09:34:29 följande:
    Det behöver inte vara så att du gör något fel, utan det är fel personer du träffar.

Sen beror det på hur komfortabel du känner dig när du träffar okända personer. Det är kanske inte rätt sätt för dig att träffa någon.
    Nu är det iofs jättelänge sedan jag nätdejtade, typ nästan 2 år.
    Men då var det alltid så att man träffade kvinnor med alkoholproblem.
    ulfsas skrev 2012-09-18 09:47:20 följande:
    Du kanske inte gör fel alls men det måste ju stämma från 2 håll samtidigt. Det är inte så lätt.

Sant, jag får satsa på krogen istället. :)

• MrC
    cajsasmamma skrev 2012-09-18 13:14:42 följande:
    Men via en dejting-tråd har du det :P
    Jo men hon hade inga alkoholproblem ändå.
  • MrC
    Cocacola skrev 2012-09-18 16:56:52 följande:
    Borde kanske uppdatera om läget här men vet inte riktigt vd jag ska skriva. Just nu väldigt, väldigt trött. Vet dock inte om jag är trött för att det är så mycket nytt hela tiden eller om det är för att jag håller på att varva ner. Låter en aning motsägelsefullt inser jag så jag vet inte riktigt... Mår iaf betydligt bättre nu än i somras för även om det är fullt upp hela tiden så är det inte mer än så.

Träffade ju pojkstackarn för drygt en vecka sen och vet inte riktigt hur vi ligger till nu, men tror jag börjar tröttna på hans spel. Det borde jag ha gjort för längesen så jag är inte säker på om jag verkligen håller på att göra det nu eller vad. Men lite rak och tydlig kommunikation vore skönt som omväxling... Så antingen får det bli något lite seriösare snart eller så ledsnar jag, hoppas jag. Det är rätt drygt att vara i det här mellanläget hela tiden.
    Pojkstackarn? Du är 26 år, hur ung var han då? ;)
  • MrC
    Madida skrev 2012-09-18 13:40:46 följande:

Vilken sprudlande positiv inställning ;)
    Det är inte värdelöst, men det är såklart inte lätt att hitta rätt. Det måste ju klicka för båda. Och det är varken svårare eller lättare i nätdejtingdjungeln :)
    Nej nej, det var enkla frågor, ingen personlig inställning.
    Det är mina erfarenheter från 2009-2010.

Jag är inte perfekt heller.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!