Inlägg från: ander25k |Visa alla inlägg
  • ander25k

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hur gör man?) skrev 2013-07-31 11:24:20 följande:
    Grejen är att jag är ganska nyseparerad från ett långt förhållande som jag egentligen varit färdig med ganska länge. Men han hade nog tyckt det var väldigt jobbigt om det kom fram att jag redan letar en ny och vi är väldigt bra vänner så vill hantera det snyggt. Sedan har jag tonåringar som också skulle tycka det var jobbigt så att gå ut offentligt med att jag letar ny känner jag inte riktigt för...
    Det är ett ganska svårt beslut , men som dom skrev ovan , bild säger allt , och är det första man fastnar för , ytligt men sant ,så ta dig en funderare på det hela , jag själv har aldrig tvekat om att visa bild.
  • ander25k
    Anonym (Hur gör man?) skrev 2013-07-31 14:42:28 följande:
    Så tänker jag också men hittills har jag bara sett tre som jag tycker ser bra ut på HP. Och de har inte visat intresse tillbaka sen de fått se mitt foto. 
    Attans , du har bommat mig på HP Oskyldig
  • ander25k
    Anonym (Hur gör man?) skrev 2013-07-31 18:06:11 följande:
    Ja bara en sån sak att den jag söker måste ha hår ;) Gärna ganska mycket hår med lockar i nacken, haha! Då går rätt många över 35 bort har jag märkt. 

Äh petitesser Flört springer och köper peruk  Glad
  • ander25k
    Madida skrev 2013-08-03 17:35:45 följande:

Folk får fotografera sig precis hur de vill men för mig ringer ingen "hög IQ"-klocka när jag ser såna bilder. Inte heller bilder på killar som fotograferar sig i spegeln på gymmet. Bar överkropp eller linne och sedan spänner de sig allt vad de kan.
    Såg en kille som hade 12 bilder (tror jag det var) tagna i samma spegel, samma min och kroppsspråk, bara olika kläder på varje bild. Det är inte heller så givande Solig 
    Se fördelen , han byter träningskläder :) .

Jag blandar bilder , finns nått från gymmet , hemma i soffan ,lite bilder som visar min hobby ( Fotografering ) mm så jag uppskattar ett blandat album .
  • ander25k
    Isnogood skrev 2013-09-11 16:20:53 följande:
    Visst, kan vi vällan göra, men då får du vänta på att jag ska bli lika gammal som dig först, annars så blir det ju orättvist eftersom du  har flera års försprång  Drömmer

Sen, du FUSKAR, för du går på gym, det gör inte jag, kroppen jag har, har jag av arbetet jag gör, hemma och på jobb {#emotions_dlg.djavulsk} 
    Lyfter mycket på mina jobb me , är tvungen att träna för att palla med jobben .
  • ander25k
    cajsasmamma skrev 2013-09-15 09:04:21 följande:

Nja de vet jag inte!
    Vad är bäst då ?
  • ander25k
    Madida skrev 2013-09-15 22:45:38 följande:

Kanske främst ålar och marulk. Sorgligt egentligen
    Och några få ädelfiskar Flört
  • ander25k
    mikipiki skrev 2013-09-18 08:51:15 följande:
    Krillel - För min del går alla killar som enbart har som intresse att träna, resa, festa bort då dom känns intetsägande. Jag skriver heller aldrig till dom som inte har någon presentation utan bara bilder då dom känns oseriösa. Däremot brukar jag skriva till killar som har någon humoristisk tvist i sin presentation och som beskriver sina intressen lite utförligare. Dock ska presentationen vara skriven med egna ord och välstavad, finns många presentationer därute som är exakt likadana för att dom kopierats från någon sida. Sen så brukar jag såklart gå efter bilderna, föredrar tydliga bilder som på ett tydligt sätt visar utseendet. Skriver inte till såna som har suddiga bilder ur konstiga vinklar då det känns som att dom döljer någon utseendemässig åkomma när de har såna bilder :) jag kanske har höga krav, men hoppas det hjälpte lite iallafall.
    Håller med , men då handlar det om resor och vinpimplande som går bort för mig , mer än en bild med vinglas i handen ,eller alla bilder är från div semester orter , så hoppar jag.
  • ander25k
    Isnogood skrev 2013-10-09 19:16:28 följande:
    Överst, är det din kommentar / ditt svar var angående...

MITT svar, var då.... Ja, det borde du ju minnas hoppas jag

Så, förstår du MrC...?

(Förtydligande= Ruggigt många män är ute efter endast sex...)     

Kan inte vara möjligt, att det är så.... nä det är just dom som gör det lite svårt att tränga genom bruset, jag har många gånger tröttnat på en vägs kommunikation, innan isen bryts, man har visst tålamod, men inte hur långt som helst.
  • ander25k
    Isnogood skrev 2013-10-09 20:17:50 följande:
    JA tack! Knåda HÄR "Pekar"   

Kommer fram om ca 45 minuter.
  • ander25k
    Anonym (hp 2) skrev 2013-11-06 07:50:49 följande:
    Träffade min på pannkakan för 5 år sedan. Har dock problem att finna vänskaper irl och på nätet.. Har en bekant, som bor 13mil från mig..
    Tycker det har vart lätt att hitta vänner på nätet .
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!