Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-16 22:26:06 följande:
    Usch så trist! Att snacka om sina ex är ju big no-no. Och att verkligen snacka skit om dom -nej tack.

Bättre lycka nästa gång
    haha ja jag har ju min "favorit" kvar men vet som sagt inte riktigt vart jag har honom. han säger hela tiden att han vill ses men kommer aldrig till skott...vet inte om han bara är blyg eller om han inte är så intresserad som han säger att han är...
    återstår att se...ska se om jag får till en date nästa helg med honom.
  • Anonym (ny)

kul att det är flera här som hittat någon att dejta flera ggr!

Jag är fortfarande inne på min favoritdejt men vi har otroligt svårt att hitta nån tid som passar oss båda kommer nog dröja till nästa vecka i alla fall. BLÄ!
    Så trist för detta är verkligen en person jag vill träffa!! Varför ska det vara så svårt att få in en dejt just när det är en person som man VILL träffa??

Blir galen. Nu har jag dejtat 4 olika killar men inget napp än, dock har jag börjat vänja mig och blir inte lika nervös för att jag vet att jag kommer klara av det nåt positivt i alla fall. Dock har jag blivit mkt mkt mer sugen på att dejta sedan jag och x hade ett samtal i helgen som gjorde att jag verkligen HELT släppte allt med honom. Så inget problem eller nån oro längre ang om jag är redo eller inte. Känns skönt!

• Anonym (ny)
    Anonym (e) skrev 2011-10-17 18:51:35 följande:
    Vad tycker ni om att den ni ska dejta fortfarande loggar in på dejtingsidan? hur länge är det ok?
    Vi har ju en dejt på lörd och jag kollade precis om han varit inloggad och det hade han varit... det är väl ok men han skrev till mig att han mest gick in på mp för att se om han fått något brev från mig, att han inte söker längre. Och nu mailar vi genom hotmail, så han behöver ju inte gå in där... känns lite oärligt men samtidigt har vi ju inte träffats än även om vi båda känner att det är något speciellt mellan oss.
    hur många ggr har ni setts?
    Är ju inget konstigt att man går in på dejtingsidan om man varit på 1-2 dejter...för då är det ju inte så att man är ett par direkt. Jag tycker det är ok så länge man inte "bestämt" att man liksom är ett par. Det är väl nåt man måste prata om.
  • Anonym (ny)
    Anonym (e) skrev 2011-10-17 19:02:27 följande:
    Alltså vi har inte haft någon dejt än... men han åker 50mil på lördag hit tills mig. Det jag hänger upp mig på att han sagt att han inte längre söker något på mp, och bara loggat in för att se om han fått ngt från mig... hade han inte skrivt det så tycker jag det är annorlunda eller tänker jag helt galet igen?
    fast han kanske inte vet hur du reagerar på att han loggar in där fast ni bestämt dejt, kanske säger det för att "vara snäll" mot dig. TRor inte du ska lägga så mkt fokus på det. Se vad som händer på lördag och sedan kan du ev börja fundera.
  • Anonym (ny)
    uniMog skrev 2011-10-17 19:33:31 följande:
    ...och han kanske går in för att kolla om DU varit inne... Och så är cirkusen igång
    ja precis, skit i det där (e) för det leder inte annat än till missförstånd!!
  • Anonym (ny)
    Anonym (e) skrev 2011-10-17 20:43:49 följande:
    Fast då vet han att jag "snokat" och drar kanske öronen åt sig
    haha tjejer har en tendens till att fundera o analysera för mkt
  • Anonym (ny)

gud vad jag är less på att aldrig träffa någon!! När man väl får kontakt med någon man gillar så dissar dom en och är det någon man inte gillar ja då fan är de ihärdiga

Jag har svårt att släppa utseendebiten. jag behöver inte ha någon fotomodell, långt därifrån men det ska vara någon som jag fastnar för utseendemässigt. Jag kan inte klara av att vara tillsammans med någon som jag "bara" tycker är trevlig. Sedan kan givetvis utseendet växa om man tycker om personligheten men det är sällan så för mig tyvärr Men jag jobbar på det stenhårt för om jag bara kunde förbise den delen så tror jag att jag absolut skulle kunna träffa någon.

hur många av er kontaktar någon som inte har bild?

• Anonym (ny)

(e): jag klär mig också efter vad jag gillar. jag klär aldrig direkt upp mig när jag går på dejt. klart jag inte tar ett "skitplagg" men jag väljer att visa hur jag oftast är klädd så de får rätt bild av mig. om jag klär upp mig till en person jag inte annars är så blir det ju fel när jag ska visa rätta personen.
    Jag har ofta samma klädersplagg på mig på varje första dejt haha jag känner mig bekväm i de kläderna o de är fina utan att vara tillgjorda

• Anonym (ny)

jag har länge haft kontakt med en kille lite sporadiskt som är 11 år äldre än mig...vad tycker ni om det?
    Nu känner jag inte att det är så konstigt men om jag nu letar efter nåt seriöst som jag gör, så tänker man ju på framtiden. är det inte trist att ha nån som är 11 år äldre när man själv åldras

• Anonym (ny)
    Anonym (HP) skrev 2011-10-20 20:44:06 följande:
    Jag har kontakt med en nu som är 13 år äldre än mig och jag måste säga att jag har fallit för honom även fast vi inte har träffats. När vi pratar med varandra så försvinner tiden, vi pratade 4 timmar igår kväll/natt och idag har vi skickat sms till varandra hela dagen och pratat i 2 timmar nu på kvällen. Blir nästan rädd för vad jag känner, borde inte känna så här. 
    kul jag vill också bli kär!!

Hur länge har ni varit singlar ni som håller till här i tråden???
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!