• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (ny) skrev 2011-12-06 18:53:52 följande:
    Laddar för dejten i morgon. Vi ska gå på restaurang och käka! Inte var dag jag är på restaurang och äter Är lite nervös. Har lite dliemma i fallet då jag gillar honom och vill träffa någon, samtidigt är jag lite skraj för jag behöver fortfarande en hel del tid för mig själv då jag är helt slut att ta hand om barnen som inte mår helt prima just nu.
    Mitt hopp ligger i att han förhoppningsvis förstår min situation och väntar...
    det borde han förstå tycker iaf jag att han borde. lycka till
    Mamma till Citrina 061007 & Leia 080617
  • Heidi1
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-06 22:40:02 följande:
    vet ni vad jag blev idag, dissad! hur tusan kan en kille vid sina sinnens fulla bruk dissa mig? han måste vara galen;)

va trist för dig, hoppas att det kommer en riktig bra man snart för dig
  • Heidi1
    Klöset skrev 2011-12-07 11:51:22 följande:
    Nu har jag blockat exet på fb, raderat hans nummer... Bilderna klarar jag dock inte att radera då han står för många fina minnen i livet. Men nu känns det bra. Det som har varit värst är ju numret. Jag skrev det på en lapp och la det långt ner i en låda med massor av jobbiga saker ovanpå. 

Nu har jag inte hört av honom på några dager och redan känns ångesten mycket mycket mindre.

Det känns bra!
    bra jobbat tjejen, starkt gjort. Hoppas att det går lättare för dig nu i det liv
  • Heidi1
    starchild81 skrev 2011-12-07 13:59:13 följande:
    Idag skall starchild på sin andra dejt ;) med denna mystiska tjej..... ^^ fick ett fint sms förut " jag förstår varför du knappt har varit singel sedan du var 17 " tihi ha en underbar dag alla sötisar och lycka till med era dejter
    lycka till, hoppas att du får en trevlig dejt.
  • Heidi1
    bellis79 skrev 2011-12-07 14:03:19 följande:
    Vet ej vad som pågår i mig, jag är så sjukt trött, har mycket på jobb, saknar min familj o syskon som jag ser för sällan och så då han jag träffar, vi har det mysigt o bra men han är för stressad också på jobb vilket gör att samtalen per telefon är inte lika roliga o mysiga längre, sms trillar knappt in heller o jag som skriver mycket mysiga saker gör att jag blir helt noijg.. Har ingen anledning vad jag vet men allt som gör att jag reagerar på allt.

Givetvis säger jag inte sånt til honom, då får väl han panik o blir stressad men jag som inte har varit i en relation på länge o ingen som har barn o är skild, ska det vara så här vardagstrist??

Svårt o förklara vad jag menar.. att gå upp , äta , jobba, träna o sen stta i soffan ihop o se tv o sen sova om han inte hinner somna i soffan först, jag får fasiken panik..

Han har svårt o prata känslor så säger jag att jag är arg, lessen eller besviken eller så om jag har en sådan dag får mig o låta så negativ med..
    jobbigt, att prata om kännslor kan vara jobbigt.
  • Heidi1
    kristinah skrev 2011-12-07 21:59:34 följande:
    Han är inte gift. De separerade för 6 månader sen. Efter det ville hon förlova sig. Han säger själv att det är en rent praktisk läsning att de håller ihop. Hans barn gillar henne så mycket och han är beroende av någon som kan hjälpa honom med barnen när han jobbat 24/7 nu fram till april. Han sa själv att han inte tror på nåt som heter livslång kärlek, att det gandöar om att gilla läget och stå ut. Typ Ja ja,... Vi känner varann rätt bra Vi har pratat om det här förut ;)
    jåter väldigt jobbigt. jag hade aldrig pallat med att involvera mig med en person som har ett annat förhållande
  • Heidi1
    Laurora skrev 2011-12-07 23:34:51 följande:
    Vågar man komma krypandes tillbaka....Skäms
    klart att du får komma tillbaka. men du behöver inte krypa. 
  • Heidi1

den bilen hade man inte tackat nej till. förstår att du längtar efter den

• Heidi1
    kristinah skrev 2011-12-07 23:55:39 följande:
    Cosan  - jojo, men frågan är ju NÄR jag skriver mailet.
    tycker du ska skriva det på en gång, så du vet om du ska kunna gå vidare eller om han vill dumpa den andre och vara med dig NU
  • Heidi1
    Laurora skrev 2011-12-08 11:17:29 följande:
    Tack! Bilen är ju klar så jag måste vänta in att den räknas på 2012 för prisbasbeloppens skull {#emotions_dlg.djavulsk} ah vänta. Hata att vänta.
    Men dte är min på bilden, min min min och jobbets... men det rälknas inte Oskyldig 
    hehehehe jobbigt läge och veta att den är klar och att man måste vänta
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!