• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-03-12 07:40:38 följande:
    Aha, hade ni trevligt?

Ja det hade vi allt
  • Heidi1
    NatalieH skrev 2012-03-12 07:44:41 följande:
    Vilken tur
    Ja, jag hade iaf trevligt.
  • Heidi1
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 07:26:31 följande:
     Trallala... God morgon på er!
    God morgon! usch vad trött man är, äns inte kaffet har hjälpt
  • Heidi1
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 08:20:30 följande:
    Är du säker på att det är nödvändigt med kläder? Flört
    Kläder är överskattat, bara sätta på sig jacka och skor, sen gå till jobbet
  • Heidi1
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 08:28:40 följande:
    Skippade morgonens tekopp, fast det brukar vara det absolut första lixom... Är i ett sånt där övertrött läge, sov på tok för lite förra veckan av olika anledningar.. Inser att förra veckans händelser sitter i, jäkligt intensiv vecka får jag lov att säga... På det mentala planet alltså, i de flesta kategorier... Tungan ute Skulle ha varit tillräckligt med den mentala biten under veckan som antingen var jobb/studierelaterad, eller socialtrelaterad eller sexuellt... Nu är det lite rörigt i mitt huvud minst sagt! Men mestadels trevligt så för all del...
    Jobbigt när man hamnar i det läget och är övertrött och när det är lite rörigt i huvudet. Men bra att du har haft trevligt iaf
  • Heidi1
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-12 08:59:32 följande:
    Bara att öppna mejlen på jobbet efter nästan en veckas frånvaro kan få vem som helst att bränna ut sig på nolltid. Skrikandes
    Japp det kan det. Inget skoj när det är hur många som helst. är glad att jag inte får så många mail på min jobb mail
  • Heidi1
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-12 09:16:42 följande:
    Morrn morrnSolig

Blev en ledig måndag för mig. Nice   Kommer troligtvis inte göra något vettigt öht. Har vändit ocg vridit mig hela natten och inte kunnat sova.

Ja fy. Lägg dem i skräpposten och låtsas som det regnar OskyldigDemon.
    Det var nog för alla smulor i sängen Hoppas att du får sova bättre inatt.
  • Heidi1
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-12 09:22:58 följande:
    Det är galet. Det här stället kryllar av info kors och tvärs... Mycket gäller inte mig egentligen men det är "bra att veta".... GAH!
    Usch och fy
  • Heidi1
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-12 09:32:23 följande:
    Nåja, jag ska inte klaga egentligen, jag har en bra arbetsgivare!
    Det är toppen Det har jag med
  • Heidi1
    ulfsas skrev 2012-03-12 10:25:14 följande:
    Strax till jobbet även jag...snart så finns det bredband på alla plan så jag inte behöver tappa bort er...tyvärr så kan vi inte landa då kapten chattar på FL Förvånad
    Hehehe, låter ju toppen bra det förutom att kapten inte kan landa för han är inne på fl.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!