Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Lilly11 skrev 2011-11-01 23:42:12 följande:
    Kan berätta att jag som titel har valt texten "Tar vem som helst som inte är steril"
    Jaha, där föll jag bort...
  • Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-02 00:00:47 följande:
    ... Men vad gör man om det alltid är samma person som får sin vilja?...Jag ser alltid alla andras behov. ...
    Det här är givetvis inte bra Lilly. På nåt sätt så tappar man sin identitet om man inte får som man vill. Och då menar jag att det man gör och säger, ger ens identitet. Får jag inte göra vissa saker som jag tycker om så dör en del inom mig. Och att alltid ställa upp för andra och vara andra till lags, hur kul är det? Inte alls.

I en bra relation måste man givetvis kompromissa, men båda två måste även få utlopp för sina önskemål (givetvis inom vissa gränser). Har båda två helt olika hobbys eller andra intressen så bör man väl få utöva dessa. Inte ska man sluta bowla för att den andra hellre vill gå ut och dansa.  
  • Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-02 00:01:41 följande:
    Vadå? Är du inte vem som helst?
    Absolut inte. Det är därför jag kör volvo
  • Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-02 00:14:48 följande:
    jo, och hur svårt livet kan vara. Ibland önskar jag att jag hade rätta facit till livet...
    Skulle det inte vara rätt så tråkigt om man hade facit i handen?
  • Glädje58

Jo, jag är också duktig på att stå för min sak. Men jag hjälper gärna till lite för mycket och då är det lätt att tappar bort sig själv och sina egna intressen.

• Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-02 00:19:47 följande:
    Men absolut har jag flera sidor som jag måste jobba på.
    Vad ska du jobba på :)
  • Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-02 00:27:10 följande:
    Hmm.....ska vi sluta avtal på att sluta upp med de dumheterna? Är du också med på det cosan?
    Jäkligt svårt... men jag ska verkligen försöka  Glad
  • Glädje58

Jag får tacka för mig... det var trevligt att prata med dig Lilly11

Jag ska upp tidigt och mjölka kossorna, fan vad det mellanmjölk eller lättmjölk jag skulle tömma idag? Kommer inte ihåg. Jaja... det ger sig... kossorna vet säkert det

God natt på er  Hjärta

• Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-02 00:30:47 följande:
    Att prioritera mig själv och värdesätta min tid. Du då?
    Samma som du, men det blir tufft. Fast jag har kommit en liten bit på väg i dag....
  • Glädje58

Fan, det var nog bra att jag lämnade ut mitt hp-konto här. För nu har redan tre kvinnor hört av sig och vill leva med mig.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!