Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

giftgrodan skrev 2011-10-21 04:38:20 följande:
    2 år. Du då?
    bara ett halvår ungefär så jag har ingen brådska haha
  • Anonym (ny)
    Anonym (HP) skrev 2011-10-21 07:18:19 följande:
    Det  är inte så bra för min nattsömn att jag har börjat prata med den här killen, vi börjar prata i telefon runt 22 på kvällen och helt plötsligt är klockan halv tre på natten och jag måste sova för att gå upp vid sju. Men han är faktiskt helt underbar att prata med, vi kan prata om allt, tidigare förhållanden, sex, äktenskap, intressen, värderingar osv. 
    åh låter ju underbart!!

Jag har bokat in en dejt med kille nr 5 på ca 2 månader det är otroligt mkt för att vara mig men jag känner att nu börjar nervositeten minska när jag ska iväg och då är det bäst att passa på haha
    Jag har bokat in en dejt i nästa vecka med en kille som är 11 år äldre. Vet inte varför det känns så konstigt. Han verkar vara världens goaste och mest omtänksamme kille. Vi messar varje dag till varandra och han skriver små söta saker. Han har samma värderingar om livet som jag har. Jag är dock så skeptisk till att jag någonsin igen kommer hitta någon som jag känner "det där" för...alla killar jag träffat har varit trevliga men jag har inte känt NÅT!
  • Anonym (ny)

jag har inte träffat några rötägg faktiskt däremot så har jag inte träffat någon jag klickat med alls. Dock har jag rätt mkt i bagaget som jag känner att jag inte tänker stå ut med fler gånger så jag har ganska höga krav utseendemässigt har jag också en viss "stil" på killar som jag gillar och än så länge så har ingen avvikit gällande de killar jag fastnat för men jag hoppas det kommer någon som avviker snart som jag faller för eftersom jag inte gillar den stilen . De är ofta rätt "coola" vilket jag eg inte gillar personlighetsmässigt...

haha rörigt såg jag nu men nån kanske fattar :p

Jag träffar många trevliga killar på nätet både på ek och mp MEN jag har inte träffat nån som jag klickat med

Kanske har jag inte varit redo men senaste veckan så har jag kommit längre i min process att bearbeta mitt x och då kanske det kommer funka bättre

• Anonym (ny)

har ju kontakt med den där killen som är 11 år äldre än mig. Han har tonårsbarn...hmm är det inte lite lurigt att ge sig i kast med en sån sak??
    Har inte träffat honom än men det han ger sken av är allt jag någonsin velat ha. Han verkar vara otroligt omtänksam och givmild! En familjeperson...känns som om jag alltid blir besviken när jag väl träffar personen sedan
    Jag känner inget "pirr" när jag pratar med honom men känner en värme och ett intresse för en person som verkar otroligt trevlig

• Anonym (ny)
    Anonym (e) skrev 2011-10-23 17:38:59 följande:
    OJ OJ OJ vilken fullträff jag har lyckats med!!! sååå trevlig, snygg lång ödmjuk! bara jag tog i hans händer blev jag tänd
    fan vad gött!! tänk om jag någon gång kan få träffa nån sån

Tyckte du han var snygg och kände du så när du bara hade sett honom på bild också?
  • Anonym (ny)

Så jäkla märkligt. Har ju kontakt med en kille som är 11 år äldre, som jag berätta förut, som verkar så otroligt helgo! Han är verkligen omtänksam och allt det där. Jag vet dock inte varför men åldern är nåt som irriterar mig! Jag önskar att han vore 5-6 år yngre i alla fall.
    Är jag dum om jag ställer in en dejt pga ålder på en person som jag annars tycker verkar underbar???
    Det jag pratat med honom så har han allt det där jag längtar efter att få...varför har åldern blivit en sån jobbig sak för mig`??

Han har tonårsbarn som jag sagt samt att jag vet inte om jag ev vill ha fler barn...känns som om han är för gammal för sånt
    Fan vad svårt!!

• Anonym (ny)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-10-23 21:15:12 följande:
    Jag har tagit hem alla mina förstadejter till mig för att få en mer avslappnad stämning, bjudit på mat osv. Det är mitt tips, en film, rödvin, och om det klickar så har man inte långt från sovrummet, klickar det inte kan man bara be dom gå så är man hemma redan ;)
    skulle ALDRIG våga ta hem någon till mig som jag inte känner!! vad som helst kan ju hända!
  • Anonym (ny)
    edonator skrev 2011-10-23 21:28:09 följande:
    Det är väl det som gör det spännande... Flört
    nä inte om det är en idiot som slår mig eller våldför sig på mig
  • Anonym (ny)

kul att så många hittat partners
    Jag är dock på samma plan igen haha.

Den här 11 år äldre killen gör mig ofantligt intresserad men jag tänker väldigt långt fram i tiden. Jag vill ju hitta någon "för alltid", inte någon att ha för tillfället och därför måste jag lägga in alla aspekter. Jag tycker det är så jävla svårt för 11 år är rätt mkt. Det är 10 år mellan mina föräldrar och nu när de är runt 55-60 så märker jag att det faktiskt är rätt stor skillnad i ålder på dem. Min mamma, som är yngst, är fortfarande pigg och alert och vill hitta på grejer, pappa är trött och somnar i soffan kl. 18 haha

En annan grej är att jag tror att jag skulle vilja ha ett barn till vilket betyder att då skulle han säkert vara bortåt 45-47 innan vi skulle få barn o det är INTE ok enligt mig. Tycker inte man ska skaffa barn så sent...'

Långt framåt i tiden, jag vet, men samtidigt så är jag som sagt inte bara ute efter nåt tillfälligt. JAg vill träffa någon som jag kommer dö ihop med, typ

• Anonym (ny)

Jag skrev till dejten att jag tvekade. Hmm han blev inte allt för glad men efter lite förklarande från min sida gick han med på en dejt. Grejen att jag tvekar är att jag nog vill ha fler barn, gifta mig o allt sånt. Han graverande haft det där o kanske vill priotitera andra saker...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!