• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-03-13 23:47:27 följande:
    Men det vågar jag ju inte!
    Klart att du vågar, vad har du att förlora. Jo om du inte frågar så kanske det inte blir någon träff och det vill du ju inte eller? Se så, skicka ett sms och fråga när han kan träffa dig.
  • Heidi1
    Night sky skrev 2012-03-13 23:57:47 följande:
    Egentligen har jag inte tid att träffa honom nån kväll innan lördagens tenta. Så jag avvaktar lite...
    Ok, då får du boka upp han på söndag då
  • Heidi1
    Night sky skrev 2012-03-14 00:05:07 följande:
    Måste man ge förslag på klockslag? Räcker det inte med "Har du lust att ses på söndag?"
    Jag tycker det räcker med att fråga om han har lust och ses på söndag.
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-03-14 00:27:44 följande:
    Men det blir väl bra att säga att du vill träffa honom på söndag efter skolarbetet.
  • Heidi1
    Night sky skrev 2012-03-14 00:29:28 följande:
    Ja, för en vecka emellan man träffas kan ju inte ses som om jag är ett plåster heller?
    nej det tycker jag inte att du är ett plåster.
  • Heidi1
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-14 08:22:10 följande:
     God Morgon!

Det mulna vädret har en dämpande förmåga känner jag, men det var nog välbehövligt. Ska ta itu med att kolla på scheman och studieplanering och allt annat som ska klämmas in, har ju haft fokus på annat på sistonde så det kan dyka upp en och annan överraskning, så jag har på känn att det inte blir så trevligt. Men lika bra att få det gjort...

Vad pysslar ni andra med idag?    
    Jag har sökt några nya jobb. Vill hitta ett dagtids jobb. Jobbar nu både, dagtid, kvällar och helger.
    Sen blir det att gå ut en sväng med barnen i solen
  • Heidi1
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-14 08:34:46 följande:

Hoppas du får ett dagtidsjobb då. Men jag är nyfiken på hur du får ihop det med jobb på kvällar och helger, med barnen och så? Kan lixom inte se hur jag skulle få ihop det äen om det känns surt att tacka nej till jobb just nu när jag vet att jag behöver pengarna. :-/

Sol? Vill också ha sol! 

barnens pappa har barnen dom helgerna jag jobbar, sen har jag barnvakt hemma på kvällarna som kommunen betalar för mig.
  • Heidi1
    NatalieH skrev 2012-03-14 08:43:24 följande:
    God morgon Solig
    Sol idag med, härligt! Synd att man inte kan dela vårkänslorna med nån bara

Får strax besök av en vän med barn så det bliren en "play date" idag istället
    Inte ett ord har jag hört, lika bra kanske?    

Tråkit att han inte hört av sig, men som du skrev antagligen lika bra det.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!