Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-04-18 19:46:31 följande:
    Jag har så oehört svårt för att acceptera mail som är felstavade...

Förstår vad du menar. Men samtidigt är det jäkligt synd också. Tänk om det är Han som skriver till dig, Han som är väldigt bra på många sätt. Men tyvärr så skriver han lite taskigt.

Jag försökte mig på ett spindeltema i går på hp, men det blev underkänt. Vad sägs om att under nästa vecka söka efter killar som har svårt för att skriva rätt. Testa det under en vecka Glad

• Glädje58
    Anonym (dejting) skrev 2012-04-18 19:48:30 följande:
    Ja alltså nu är ju planen att jag ska komma till honom,och bo hos honom över helgen....har ingen direkt plan B eftersom det är så pass långt,så är det inte så bara att vända å fara hem igen....Så ni tycker det är en dum ide?
    Magkänslan säger att det nog kommer gå fint....han verkar vara en vettig å ärlig kille! Helt klart...

Men finns det inget hotell eller liknande? Någon kompis som bor inom räckhåll?

Verkar ärlig och vettig... var det på hp sa du? Flört

• Glädje58
    lemonina skrev 2012-04-18 19:55:10 följande:
    Hihi Flört
    Ja men eller hur?!Glad Även om det känns som om jag önskar att vi aldrig blivit ihop för det skapat mig så mycket lidande. Så har jag fått ut något gott. 

Men lidandet har du väl släppt nu hoppas jag?
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-04-18 19:56:58 följande:

Ja jag vet och jag har försökt. Men okej, nästa otäckt felstavade mail jag får ska jag svara på. Om han inte även är kort

Det är inte längden som är viktig, det är omkretsen Skrattande   Vad jag har hört här på fl i alla fall
  • Glädje58
    Anonym (dejting) skrev 2012-04-18 20:03:43 följande:
    Ja jag har det i åtanke,tyvärr kanske lite för mkt....:-S

Hehe ja men precis man måste våga lite...å jag tror på magkänslan....å min säger mig att det nog ska gå fin fint...

Vi har hörts vis fb/sms flera gånger per dag,även fast han är å reser på andra sidan jordklotet nu...härligt med lite pirr i magen måste jag säga

Om det nu klickar mellan er, vad händer sen? Är någon intresserad av att flytta på sig?
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-04-18 20:04:13 följande:
    Bullshit! Allt spelar roll.

Det märks att du är intresserad av en seriös relation Flört
  • Glädje58
    lemonina skrev 2012-04-18 20:06:26 följande:

Ibland saknar jag honom fortfarande, men det blir bättre. Svårt när jag ser honom på universitetet varje vecka.

Men det är inte så att jag ligger och gråter längre. Men jag känner även att jag irriterar mig på honom när jag pratar med honom för bilden jag romantiserat ihop om honom i huvudet stämmer inte överens med verkligheten. 

Då behöver du lite mer mindfulness Glad   (Tänk inte så mycket)
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-04-18 20:11:16 följande:

Då om något är det väl viktigt?! Det är ju isf nåt jag ska leva med (och njuta av) i flera år

Precis vad jag själv kom på Solig
  • Glädje58
    Anonym (dejting) skrev 2012-04-18 20:10:41 följande:
    Ja det var en bra fråga...hehe....Jag kan inte flytta på mig pga att jag har barn.....han har väl eg inget som håller fast honom där så sett.....men vi har inte prata om det direkt....

Men visst tänker jag ibland om det ens är en vits att träffas pga avståndet och lite pga åldersskillnaden...men samtidigt är det ju inte jätteofta man känner såhär...så känner ändå nånstans att det är värt att träffas,annars går man nog och undrar..tänk om.....

Det är ingen kk-relation han är ute efter?
  • Glädje58
    Anonym (dejting) skrev 2012-04-18 20:03:43 följande:
    ...Vi har hörts vis fb/sms flera gånger per dag,även fast han är å reser på andra sidan jordklotet nu...härligt med lite pirr i magen måste jag säga

Är det via jobbet som han reser?
    Anonym (dejting) skrev 2012-04-18 20:10:41 följande:
    ...och lite pga åldersskillnaden...
    Vad är det för ålder på er?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!