Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hemma efter en liten tjejkväll. Trött som *pip* och med vin i kroppen...myyyysigt
    Jag har så himla kul med mina tjejkompisar - tänk om  jag bara kunde bli kär i och tända på dom! Det hade varit så..skönt. Leva i ett kollektiv där alla är lyckliga och ingen är svartsjuk

Jag ska iaf på dejt imorgon, bokat sedan en vecka tillbaka eller så. Ska till en stuga och bli bjuden på mat och grillat. I vilket fall så fråga jag om jag skulle ta med mig nåt. Han svarar nej, för att två timmar senare skriva "Jo, jag kom på en sak du kan ta med dig! Toapapper!!"
    Hahaha, menar han allvar?!

Glädje58 skrev 2011-09-03 00:23:35 följande:
    Det är klart att han menar allvar, sånt skämtar vi killar inte om Skrattande

Fråga om han har något favoritmärke... ica´s för lite tuffare tag eller lambi´s mjukare
    Jag frågade om han hade övriga pappersbehov. Hushållspapper? Kollegieblock? Näsdukar? Post-it lappar o.s.v.
    Baginbox skrev 2011-09-03 00:18:10 följande:
    Lagt ner nätdejtande nu. Man går mot varandra med granskande ögon. Vem är du? Man skärskådar. Är du den jag kan leva mitt liv med?  Seriöst, lyssnar du på Lady GaGa? Nej jag tror inte vi kan åka till Ullared ihop. Sådär håller det på.. Det som sker det sker.
    Haha, men är det verkligen SÅ illa?
    Baginbox skrev 2011-09-03 00:48:17 följande:
    Ja faktiskt. Jag kanske är för kräsen men hittills har jag inte hittat någon på dejtingsidorna som jag intellektuellt skulle synka med. Jag tänker inte campa i Ullared eller dansa buggtjoffs i Borlänge. Fan bara för man fyllt 45+ måste man väl inte älska bilbingo?
    Fast att vilja hitta nån som matchar en är ju knappast att ha för höga krav,

Jag umgås faktiskt med en kvinna som är 44 och hon visar inga sådana tendenser. Hon har fan finare kropp äb jag som är 30. Hon klär sig riktigt snyggt, gillar äventyrsresor, sport o.s.v. Inte nån bilbingo Driver dessutom eget och är framgångsrik.
    Så dom finns ju där ute..
    Baginbox skrev 2011-09-03 01:11:16 följande:
    Du har inte numret till henne? ;)
    Haha...Åffkårs! Men jag måste ju först ta dina uppgifter och se om du duger til henne ;)
    Anonym (e) skrev 2011-09-03 08:17:31 följande:
    Har frågat det tidigare men frågar igen... är man jätteotrevlig om man inte svara på alla brev? jag känner mig taskig/oartigt om jag inte gör det så jag brukar svara något kort och ytligt. Är det kanske värre för de får förhoppningar då? och ännu värre de som inte har bild men ger mig den och frågar vad jag tycker och jag tycker inte de är attraktiva! vad skriver man då?! vill verkligen inte vara taskig.
    I början svarade jag på i princip alla mail förutom direkt sexrelaterade. Men det gör jag inte längre. Får jag en komplimang så svarar jag bara "Tack!" t.ex. Får jag "Hej, hur är läget?" eller "Vad hittar du på?" så svarar jag inte.

Och de där som ger tillgång till bilder och sen frågar vad man tycker, jisses! Den mannen kan vara hur het som helst på bilderna men jag blir ändå avtänd. Vem fan gör så egentligen?! Jag går ju inte fram till en kille i en bar och säger "Hej, tycker du att jag är snygg?" och snurrar runt ett varv.
    Nej, avtändande.

Så, efter en natt med välbehövlig sömn sitter jag nu här med mina favorit-singlar! Eller ja, jag sitter och läser vad mina favorit-singlar har skrivit..

Jag var på dejt igår. En andra dejt. Blev bjuden på middag och vin i hans stuga. Jag var där i hela 8-9 timmar men nej, det händer inget i mig. Han attraherar mig inte och jag känner ingen känsla av "Ååååhh, här vill jag vara"
    Men han är trevlig och vi hade en intressant och rolig kväll med mycket diskussioner.
    Tror dock han känner som jag för  på 2 dejter har vi inte ens kommit i närheten av fysisk beröring. Nu menar jag inte att vi borde legat med varandra om där var nåt att satsa på. Men ni vet de där små diskreta beröringarna, de finns inte. Det är som att sitta med en polare.

Jäkligt synd iaf..

Ernst Hugo skrev 2011-09-04 13:09:27 följande:
    Trist ju Obestämd

Måste dock tacka dig för du startade denna tråden. En trådmedlem här som jag blev mycket glad över att få lära känna Drömmer 
    Ja, det är riktigt trist! Men jag har sagt det innan och jag säger det igen - jag tror att jag har gått sönder. Jag blir helt inte intresserad på det sättet längre.

Haha, gulle Mr B då
    Anonym (Singeln) skrev 2011-09-04 13:47:53 följande:
    Fick igår ett kort mail som slutade i att vi pratade i telefon till klockan tre inatt, haha. Hoppas att det klickar lika bra när vi ses
    Härligt!!! Har ni bestämt när ni ska ses?

HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skrikandes

Jag vet inte om ni minns kille jag berätta om. Han som bara dök upp och jag smällde dörren i ansiktet på honom? Vi har ju haft kontakt till och från sedan hösten/vintern 2010. Nu har han hört av sig en del, vi har setts och för första gången under denna tiden upptänkte jag att jo, jag kan nog se honom som mer än nån man ligger med. Han var här senast i söndags och vi hade en sjukt mysig eftermiddag/kväll. Han var hur söt som helst och fick mig att känna mig så fin. Vi hördes på sms igår och allt var fint. Men idag kommer smällen...
    Han är sambo OCH har barn!!!!!! Hur jag fick reda på detta är invecklat och jag orkar inte gå in på det. Men det var inte han som berättade det. Och ja, jag är helt säker på att det är så.

Känner mig spm den absolut mest korkade kvinnan i hela världen. Jag är så ofantligt sårad och känner att du skiter jag i detta, på riktigt.
    Jag kan inte riktigt hantera hur ont detta gör i mig. BÅde för min och hans sambos skull.
    Han och jag fick kontakt bara nån månad efter att hans son föddes!

Jag ska lägga ner alla sidor jag är medlem på och skita i detta nu. Det är inte meningen helt enkelt.
    Och helt ärligt så orkar jag inte. Det gör för ont. Gång på gång....
    Gråter

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!