Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-05-01 21:07:24 följande:

Haha ja. GladHan hade ett väldigt fint yttre men han var nog alldeles för medveten om det också.Det kan nog vara det värsta jag vet, när en kille är självupptagen.
    Hahaha... då kan du gissa hur jävla glad jag var häromveckan när både killen jag dejtade och exet samma dag betedde sig som att de trodde att de var helt oemotståndliga. Skrikandes 
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-05-01 21:21:40 följande:
    Jag känner mig lite bråkig idag :)
    Bara lite...{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-05-01 21:13:29 följande:

Hihi ja vi får seGlad Tycker i och för sig inte att han gett så bra intryck av sig själv. Hans mest avtändande med kvinnor var när vi inte har stil och klass när det kommer till musiksmak. Han skriver även att han gillar fet musik haha. Jag döööör.Skrattande Vem använder ordet fett som är över 20 år?
    Haha, du anar inte hur ofta jag hört det ordet sistonde och från ett håll där jag absolut inte väntat det. Det hela ledde iaf till att meningen "Det kan du fetglömma" letade sig in hos oss, fast det inte ingår i min vanliga vokabulär. :P

Men du får väl ge killen en chans haha... Verkar ju gå sådär dock... :P  
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-01 21:34:32 följande:
    Jag mailar lite med en kille nu, men shit va långsam han är, han mailar, jag svarar, han läser och svarar dagen efter. Men han kanske behöver tid att smälta vad jag skriver?Förvånad

Det där känner jag igen, drygt ju!
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-01 21:42:45 följande:
    Nä jag gör ju inte det, men han är kanske bara lite trögstartad. Hoppas jag får igång honom så jag kan få gå på en dejtGlad
    Jo, och det visar sig ju efter ett tag. Håller tummarna att du får gå på dejt!
  • Cocacola
    Shades skrev 2012-05-01 22:25:36 följande:
    Måste vara en trivsam herre (?) i så fall men jag har inte börjat plugga än utan det blir till hösten :)

Haha, inte omöjligt :)

Hahaha... Smecker - en trivsam herre xD
    Smecker skrev 2012-05-01 22:30:57 följande:

Damn right
    Vart har du gömt dig?
  • Cocacola

Borde jag bli fundersam när jag har otroligt mycket humörsvängningart??? För det börjar bli rätt drygt iaf, och jag fattar lixom inte varför. Obestämd Är inte gravid Gravid men har tänkt för mkt på saken kanske? :P

• Cocacola
    bullkream skrev 2012-05-01 23:15:28 följande:
    hahahah fan va jobbigt Obestämd placebo... 

men vadå jag kan oxo ha humörsvängningar och jag kan fan inte bli gravid hhahaha 
    Får väl vara glad att det bara är humörsvängningarna och inte illamåendet! KräksSkrattande

Jo, visst humörsvängningar kan man ju ha ändå med de känns lite väl extrema jut nu. Påminner om den första sortens minipiller jag testade, herrejävlar, bytte humör från jätteglad till ledsen eller skitförbannad flera ggr i minuten... Tror de fick 2 eller 3 dagar innan det blev byte till annan sort xD  
  • Cocacola
    bullkream skrev 2012-05-01 23:26:04 följande:
    shit va jobbigt :/
    hur mår du nu då? arg , ledsen, asa glad? 

Just nu... mest trött

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!