Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Lilly11 skrev 2011-11-02 12:11:55 följande:
    Känner igen det där. Jag dras till trevliga röster. Och vissa dialekter klarar jag bara inte av.
    Hej Lilly11 och välkommen in i tråden... har läst dina/era inlägg från igår kväll. Hoppas allt kommer att lösa sig för dig och att du snart kommer må som en prinsessa! 
    Anonym (e) skrev 2011-11-02 12:32:00 följande:
    Till helgen kommer min date och ska sova hos mig! på en madrass förstås... han tyckte det lät helt perfekt! ska fixa middag på fre, men har inte hunnit tänka ut vad vi ska äta resten av helgen jag hoppas man kan ta det lite som det kommer. Vilken bra värdinna jag är! kommer nog bli väldigt intensivt vi har ju bara träffats två ggr innan! men jag vill inget hellre än att ha honom hos mig.
    Men åh vad härligt det låter! Så kul för er!
    Jag tror nog inte att maten blir nåt problem, sånt brukar lösa sig!  
    Lilly11 skrev 2011-11-02 12:49:51 följande:
    Åh, tack. Det behöver jag verkligen. Hoppas att du kommer att finna det som gör dig lycklig.
    Tack så snällt av Dig! 
    Anonym (ny) skrev 2011-11-02 19:29:49 följande:
    nu står jag här igen...en trevlig kille men inte alls min stil utseendemässigt...ska man testa att träffas ändå eller ska man lägga ner??
    Åh sånt är svårt... händer mig ofta... alla säger, träffa honom utseendet är inte allt och det är det ju inte MEN han måste ha nåt som du ändå fastnar för annars tror inte jag att det funkar i längden ändå... så har det iallafall aldrig funkat för mig.
    Men det är bara du som kan bestämma hur intresserad du är. Har du träffat honom nån gång? Om inte så tycker jag nog att man kan träffas en gång iallafall och ge han en ärlig chans. 
    Anonym (e) skrev 2011-11-02 19:37:13 följande:
    Ja jag älskar lax och är grym på att tillaga den, men han hatar allt som har med fisk att göra typiskt!
    Förvånad är det samma kille som jag ska dejta imorgon, har också fått veta att han inte äter vattenlevande saker Flört hihi Skrattande
    Anonym (ny) skrev 2011-11-02 19:48:30 följande:
    nä vi har inte träffats men jag är väldigt intresserad av honom för han verkar väldigt bra som person. har allt jag söker egentligen.
    Jag har haft 2 längre förhållanden och förhållande nr 1 var en kille jag inte ALLS skulle tittat mig efter på stan. Inte alls min stil men blev tokkär. Tyckte aldrig han såg riktigt bra ut även när vi var tillsammans men jag var verkligen jättekär.
    kille nr 2 (nyseparerad ifrån) är APSNYGG! ALLA tjejer tycker han är snygg. Jag föll som en fura! Å andra sidan har jag ju insett att ett snyggt yttre inte behöver spegla insidan o sedan tyckte jag att det var rätt jobbigt att vara tillsammans med någon där andra tjejer trodde det var legitimt att stöta på honom för att han hade ett visst utseende. Det var väldigt jobbigt att vara tillsammans med honom o han hade ju INTE de där inre kvaliteterna som jag letade efter. Då spelar det ju ingen roll hur snygg han är...

Skitsvårt, har sett båda sidorna men just nu jämför jag ju med mitt senaste x som är en 10 poängare...men kanske måste ändra min syn och tänka på hur dåligt det var trots att han var snygg haha
    Men jag säger att du ska träffa honom! Du har inget att förlora bara att vinna... och du vet av egen erfarenhet att utseendet inte är allt även om du sitter och jämför med ditt ex just nu.
    Anonym (e) skrev 2011-11-02 19:58:56 följande:
    Får jag verkligen hoppas det inte är! han råkar inte vara ifrån Örebro?
    Hehe... nä, puh då är det inte samma! Enköping var det här Glad
    Lilly11 skrev 2011-11-02 20:20:46 följande:
    Så du raggar i mina trakter =)
    Jaså, det kanske jag gör om du säger det Flört Jag känner att jag blivit tvungen att utöka Stockholms området liiiiite Glad
    Lilly11 skrev 2011-11-02 21:19:18 följande:
    Det är helt okej. Men då kanske jag raggar i ditt revir också =)
    Hehe.. det är okej! Det finns så många knäppisar i Stockholm att jag inte vet om jag rekommenderar det dock Flört
    Lilly11 skrev 2011-11-02 21:39:03 följande:
    Oj! Stockholm måste vara unikt på det sättet *ironi*
    Hehe.. ja, jag får väl bli varse imorgon då vad Enköping har att erbjuda i knäppis väg Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!