Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Baginbox skrev 2011-09-06 21:09:40 följande:
    Ja, vad ska man säga. Skitstövlar finns överallt. Alla är inte likadana. Förstår dig helt men låt inte en skitstövel fördärva något som kan bli din lyckliga framtid. En devis som följt mig genom livet är,  verkar det för bra för att vara sant så är det antagligen inte det.
    EN skitstövel?! Jag råkar ut för skitstövel efter skitstövel! Det är fan helt jävla otroligt hur fucked up i huvudet vissa män kan vara.
    Jag tänker skita i detta. Dejting är inte min grej. Jag pallar inte.
    Sån killar som han har inte en jävla aning om vad han gör med kvinnor. Hur skadade vi blir efter sånt här.

Att ligga i min soffa, kyssa mig, hålla om mig och förklara att jag kommer får ta till våld om jag ska kunna hålla honom härifrån. För han vill vara hos mig hela tiden. Göra detta samtidigt som hans sambo och lilla barn väntar hemma. Det är SJUKT!!!
    Baginbox skrev 2011-09-06 21:21:19 följande:
    Förstår. Helt. Vilka typer av män dras du till? Jag menar att de du har dåliga erfarenheter av har antagligen några gemensamma nämnare. Om du krasst ser till vilka skitstövlarna är, har de något gemensamt? Vad gör att du dras till dem? Kan du se något där som du kan identifiera och undvika?
    Jag gillar stora, långa, starka män. Välutbildade, roliga och manliga. Jag jobbar en del, är ett kontrollfreak och vill ha koll på ALLT. Så jag söker mig till män som kan ge mig motstånd och drömmer om att träffa en man som får mig att slappna av och släppa lite på kontrollen. En man som visar att han har koll på läget, belevad.
    En man som uppvaktar, är spontan och får mig att känna mig riktigt kvinnlig.
    En manlig man helt enkelt. Och de flesta av de jag träffar är manliga och trygga. Alltid minst 5 år äldre. Bra jobb.

Jag vet inte vad jag ska identifiera och undvika...
    Glädje58 skrev 2011-09-07 12:53:49 följande:
    Jag tycker att det är en dålig idé. Då har du samma beteende oavsett om det är en positiv eller negativ träff du besöker. En del har faktiskt varit inne på min profil och tittat, men eftersom de inte har skrivit nåt, så tolkar jag det som besökaren inte var intresserad.

Så skulle du besöka min profil och gilla mig, och jag skulle känna att personkemin skulle stämma, så skulle jag aldrig kontakta dig, eftersom du bara lämnade. Synd att missa ett tillfälle på detta sätt. Men det kanske bara är jag som resonerar så.
    Jag håller med! Om någon besöker min sida och inte skriver så tolkar jag det som att de inte fann något intressant.
    Även om jag vet att jag kan besöka en sida, finna profilen intressant men ändå inte skriva nåt bara för att jag inte kommer på vad jag ska skriva
    Flashbulb skrev 2011-09-07 22:37:30 följande:
    Men varför hänger folk på dejtingsidor egentligen? Bara tidsfördriv? Tråkigt när det finns många som är seriösa i sitt letande.
    Jag tror absolut att de flesta är seriösa i sitt sökande. Men man faller inte alla i smaken. Dissar någon mig så antar jag bara att han inte är intresserad av MIG. Inte att han är oseriös. Men visst, klart det finns oseriösa också.
    Glädje58 skrev 2011-09-07 22:49:16 följande:
    Gå du på festen, vem vet, du kanske möter HONOM. Tvåan och trean kan du träffa när som helst.
    Håller med!
    Anonym (ny) skrev 2011-09-10 09:34:27 följande:
    shit vad jag har svårt för de där killarna som messar 3 ggr i rad och sista messet står det "varför svarar du inte, vill du inte skriva till mig längre" men va fan??!? Jag sitter väl inte vid datorn 24-7 liksom?!?!?!
    En sån person hade fått mig att lägga ner DIREKT! Tycker helt enkelt att det är avtändande.
    Bellis797 skrev 2011-09-10 10:19:20 följande:

Ska på fest ikväll med den killen jag var på dejt med men som ej klickade med.. han vill verkligen umgås som vänner o ska bli skoj o komma hem till honom på fest ikväll... Men shit klänningsångest.. vet ju ej alls vad för typ av vänner han umgås med...

Jag vill också bli bjuden på fest så! Fast kanske hade jag varit för feg för att gå dit helt ensam...

Hoppas du får kul!
    Bellis797 skrev 2011-09-10 17:27:21 följande:
    Nytränad o vart duktigt o städat hemma så nu får man börja leta i garderoben.
    Jag har inga problem att gå på en fest där jag inte känner någon men då har man ofta någon med sig. Då jag är väldigt social av mig o har lätt o lära känna folk.
    Men var länge sen jag har gått helt själv men ska nog gå bra, lite pirrigt faktiskt.

Hoppas ni alla får en underbar lördag!
    Nej, har jag någon med mig så har jag heller inga problem med att gå på en fest där jag i övrigt inte känner en kotte. Men helt ensam till en fest hos en person jag träffat en enda gång där jag inte känenr någon. Njae
    dansken32 skrev 2011-09-10 18:24:59 följande:
    Nej, dags att ge sig av. Tänker INTE stanna över så det får bli en uppdatering här senare i kväll. Wish me luck! Flört
    Härligt! Lycka till!
    Anonym (e) skrev 2011-09-10 18:26:50 följande:
    Va roligt det låter lovande!

Själv såg jag en kille som såg så fin ut och jag gillade hans profil och skrev det till honom. Blev så glad när han svarade:Åh vad gulligt jag gillar din också hur har du det idag?
    SEN när jag svarade på detta fick jag inte svar tillbaka igen! fan jag ger snart upp! man får ju bara dåligt självförtroende !
    Han kanske svarar lite senare
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!