Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-05-02 00:34:32 följande:
    En jäkla prestationsångest

Det behöver man inte vänta 3 år för...Oskyldig Tror nog att du klarar dig fint! Flört
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-05-01 23:58:25 följande:
    Tanken har slagit mig med ONS osv, men det känns bara inte bra för min del- det är inte vad jag vill uppnå och rent hypotetiskt ger det varken mig eller den andra parten något långsiktigt. 
    Jag är nog helt enkelt bara en person som vill vara mer av en stabil punkt som har vissa kanter men som överlag bara är rund och len. 
    Håller med där, om det första iaf. Sista meningen får jag nog klura på i ett piggare stuadim. :P
  • Cocacola
    Cocacola skrev 2012-05-02 01:08:39 följande:
    Håller med där, om det första iaf. Sista meningen får jag nog klura på i ett piggare stuadim. :P

Hmr, trött som sagt xD :P
  • Cocacola
    magus skrev 2012-05-02 01:39:06 följande:
    haha.. There there - may I offer You a nice cup of hot beverege?  ^^
    Vad skulle det vara? och när ska det egentligen bli ordning på mitt sovande? Jaja, så länge jag funkar går det väl an men frågan är ju hur länge det är?
  • Cocacola

Kul det där med vilka som kikar in på hp

3 besök från en kille som är 42 och letar efter någon i sin egen ålder eller äldre som är blond eller rödhårig. Hur tänker han då undrar jag   

• Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-05-02 05:52:44 följande:
    Kanske fotot som attraherar?
    Efterson jag lixom är raka motsatsen? Obestämd
  • Cocacola
    Shades skrev 2012-05-02 06:39:44 följande:
    Jag kör själv ett ons litet då och då. Mest för att det kan vara litet najs och att det bekräftar att jag fortfarande har möjligheten att attrahera och prestera men självklart skulle jag hellre finna något mer permanent. En KK är däremot helt "out of the question" för min del eftersom det nästan bara känns som om det kommer sluta med katastrof...

Krogragget fyller ju sin funktion så länge som ingen av parterna har fått för mycket under västen/blusen.

Intressant att höra tänket där. För det känns så långt ifrån hur jag är så jag har aldrig riktigt fattat grejen, eller - rent hypotetiskt kanske men det är inget för mig iaf. Det trodde jag iofs inte att kk var heller men det är väl iofs ungefär vad exet är idag. Men det blir ändå inte riktigt samma.  Vet dock inte om jag egentligen tycker att det är så bra men jag känner mig inte direkt supernära att träffa någon och är inte intresserad av ONS så det är kanske inte så dumt ändå. Eller kanske ändå.
  • Cocacola

Fick råd av exet idag att pausa mitt medlemskap på hp ett tag så att jag inte verkar desperat. Skrattande

Legacy - snygg du! För övrigt använder jag mig av samma talande tystnad som takida...!   

• Cocacola

Lagacy: Du har ju träffat honom och kan ha rätt i att han är bra, vilket jag också hoppas för din skull. Du verkar ju ha fastnat ordentligt. Jag håller såklart tummarna för att allt blir bra men kan ändå inte låta bli att påpeka hur det låter. Men ska försöka att inte tjata mer om det, hoppas att det går åt rätt håll men försök att inte låta det gå för långt om det fortsätter åt andra hållet.

Fjäril: Ha så himla kul på dejten och lycka till!

och för allas info:

Börjar känna mig som vanligt igen, på gott och ont. Fått sova och kommit igång med mina aktiviteter igen, har lite att ta ifatt men det fixar jag. Tackat ja till sommarjobb, och ett par dagars vick nu i maj (olika ställen). Ska kolla upp pluggandet, byter utbildning men ska göra det jag har kvar i mina kurser. Känns bra. Så det finns hopp om livet. Glad
    Men så är det kärleken då, back to normal betyder visst att jag är sårbar igen. Det är inte alls bra eftersom jag fortfarande tänker en hel del på killen jag dejtade och risken är förbannat stor att han bara leker. This will hurt. Men jag kan helt enkelt inte släppa utan att ta reda på hur saker och ting faktiskt utvecklas där. Mitt förnuft tycks vara borta men nog gillar jag honom en hel del, suck!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!