Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-04-20 22:57:39 följande:

Aha nu börjar jag få igång tankeverksamheten. Det låter bra jag skriver nedGlad

Jag tror att du skriver historia just nu lemonina. Det finns ingen tidigare som har skrivit till ett företag och frågat om de har jobb som motsvarar dina önskningar. Det här är så grymt Cool

Man kan säga mycket om mig, jag är trögtänkt, ej smart, bortkommen, omedveten, ja bakom flötet helt enkelt. Men ibland blommar jag ut och då händer mirakel Flört
  • Glädje58
    Isnogood skrev 2012-04-20 22:53:00 följande:
    "Hur överleva nätdejtingljungeln?"

Jo, man sållar sållar sållar sållar o sållar...o sen sållar man ännu mera, o säkert ytterligare några gånger...
    Vore kul om man hade något att sålla...
  • Glädje58
    lemonina skrev 2012-04-20 23:05:39 följande:
    ...Nej men bakom flötet tycker jag inte att du verkar.

Nej inte i dag för nu är jag på topp. Men i morgon är jag mitt vanliga jag igen
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-04-20 23:03:48 följande:
    Js pappa är sjuk så det blev inget idag men imorgon kommer han till mig! Jag ställde in en 30årsfest så han kan komma, sen skulle jag ju inte dricka ändå efter sprutorna

Jag längtar ju halvt ihjäl mig redan !  

Grattis på 30-års dagen Legacy Skål
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-20 23:04:26 följande:

Herrejäklar vad jag funderar idag, hur hamnade jag egentligen här i livet och hur f-n ska jag ta mig vidare på bästa sätt? Så jävla mycket att besluta om! Blir alldeles förvirrad ju!

Då ska du inte bestämma dig för något viktig just nu. Vänta tills i morgon Solig
  • Glädje58
    FredrikCA skrev 2012-04-20 23:21:36 följande:
    Det borde finnas andra sortering på dejtingsiter också ;)

VA! Du menar att det finns godingar gömda någonstans. Trodde att det bara var tredje sortering som fanns tillgängligt
  • Glädje58
    målar havet blått skrev 2012-04-20 23:26:51 följande:
    nu ska ja lägga mig .headbang igen..see ya!

God natt med dig Solig

Halv nio kommer jag i säng Obestämd
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-04-20 23:28:08 följande:
    Har haft en riktigt trevlig kväll. J är här och barnen är hos deras farmor. Kan man ha det bättre?

Vi har ändrat relationstatus på fejan innan i veckan

Grattis Heidi

Ja, herrejävlar vad det händer härliga saker här i tråden. Du och Legacy med var sin J. Och allt detta tack vare den här tråden..
  • Glädje58
    målar havet blått skrev 2012-04-20 23:33:53 följande:
    ska jag bereda plats menar du SkrattandeTungan uteFlört

Mentalt i så fall Flört  Du bor ju så långt bort...

Jag låter min vänstersida av sängen vara tillägnad dig Flört

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!