Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (nybörjare) skrev 2012-04-21 22:46:48 följande:
    ... I´m screwed. 
    Jasså, redan fått napp Flört
  • Glädje58

Jag tänker så som du gör. Det kan vara en person på en mindre ort som inte vill att halv samhället ska veta om det. Men du behöver i alla fall ha en bild som är dold för allmänheten men ändå kan visa för de som du själv väljer.

Sen tänker jag att det kanske är en väldigt vacker kvinna som inte vill ha tre hundra mejl i veckan pga av sitt utseende. utan mer för sin personlighet.

• Glädje58
    takida skrev 2012-04-21 22:53:02 följande:
    Jag tänker mer att vad har han att dölja när han inte har bild? Känns oseriöst, men det är jag det

Det personen har att dölja är att man inte vill att halva samhället ska veta om att h*n finns på en dejtingsida.
  • Glädje58

Jag skiter i vilket när det gäller nätdejting nu. Det funkar ändå inte för mig. Så nu behåller jag min text om spindlar. Det får duga. Möjligtvis ska jag försöka ordna lite bättre bilder. Hur nu det ska gå att ordna...

• Glädje58
    målar havet blått skrev 2012-04-21 23:01:18 följande:
    Bara du tar ett foto på dig och inte på en spindel så blir det nog bra ;)

Nej, det blir inte bra
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-04-21 23:01:59 följande:
    Exakt. "Hur ful är hon egentligen?!"

Eller, hur jäkla vacker kan hon vara egentligen?
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-04-21 23:08:11 följande:
    Javisst. Tillämpa Lex parsimonae:

Kvinnan har inte bild. Vilket är enklast, och sannolikast: att hon inte har bild för att hon vill dölja sin skönhet, eller att hon inte har bild för att hon vill dölja sin fulhet?

Det kan jag faktiskt inte svara på. För min del räcker det att det ändå finns en chans att hon är väldigt vacker. Eller känd, så kan det också vara...
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-21 23:23:36 följande:

Ja, eller en bild långt ifrån med kille på motorcyckel och sen tänker man vad bra 20 bilder till. Sen ser man att ja 20 bilder på hanns motorcyckel... URK!

Tyst, säg inget till Madida. Hon älskar mc-killar Flört
  • Glädje58
    takida skrev 2012-04-21 23:27:54 följande:
    Ja i ett första skeende är det ju killen ifråga man vill spana in och inte massa annat trams. När jag ändå är på g så gillar jag inte heller när killarna har massa bilder i bar överkropp där de står och spänner sigKräks

Typiskt killar att göra så, varför är inte tjejerna lika galna?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!