Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-03-08 19:50:14 följande:
    Ni skriver för mycket! Är det ingen här som jobbar?!
    Du jobbar för oss alla
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-03-08 19:52:36 följande:
    Såg den precis genom fönstret... mäktigt!
    För mycket moln här.. jävla snö.
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 19:58:38 följande:
     Annonsera, tss.. vad tar du mig för egentligen? Tänkte mest om det fanns någon olja hemma, kan vara slut. Någon jäkla nytta ska man väl kunna ha av icke utflyttad suris, eller? Fast han lär nog bli en aning förvånad... Men va f-n. Man tar vad man har... fast å andra sidan har jag ju en hel inbox att välja bland också... :-P Fast jag gissar att det helt enkelt får vänta ett tag.
    Asch då, där lider jag faktiskt med dig. Det blir bättre. Efter att det blivit sämre.
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-03-08 20:08:32 följande:
    Gör det om du kan se den!?
    Man skulle ha nån att krama medan man tittar på månen bara! 
    Jag har en av ungarnas nallebjörnar här, det kommer man långt med.
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 20:10:59 följande:
    Menar du att det ska bli sämre än så här först? Låter illa! Fast det låter ju bra att det blir bättre sen, men tanke på utgångsläget borde det inte kunna bli annat.... :-P Med tanke på hur mina senaste år varit borde jag ha en riktigt ljus framtid som kompensation, tror vi på sånt?
    Man brukar säga att det blir värre innan det blir bättre, men vad fan vet jag? Jag tror på mig själv, det räcker för mig. Om du tror på dig själv så blir framtiden som du vill att den skall bli, varken mer eller mindre. Se bara till att inte tappa bort dig på vägen, för då skiter det sig..
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-03-08 20:14:37 följande:
    Hmm misstänkte att man skulle ha barn!
    Det finns fördelar.
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 20:15:03 följande:
    Jobba? Trodde du skulle hit och ta matolja med dig! Fast protokollförandet kanske var åt Smecker så han får rapport om vad vi pysslat med
    Exakt
  • Smecker
    bubblan79 skrev 2012-03-08 20:19:41 följande:
    Måste fråga er.. vad tycker ni om liseberg?
    Wow.. vilken smal fråga som är enkel att besvara.

"Öh.. bra?!"

Annars kan du försöka vara lite mer specifik.
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-03-08 20:20:32 följande:
    Ok, ska kolla om jag hittar hans nummer.
    You go girl!
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 20:21:24 följande:
     Tappade bort mig och det sket sig. Lyssnade på andras goda råd, herregud vad dumt! Vet inte riktigt hur jag tänkte där! Ska dock inte tappa bort mig igen bara jag lyckats hitta mig ordentligt först. För herrejäklar vad det går åt skogen annars. Varför, varför? Gah! Nåväl, loppet är inte kört och jag börjar på att ana mitt gamla jag igen, he, he... Underbart! Får kanske gå runt med en varningsskylt? :-P Lär dock få äta upp en del missar länge till, somliga misstag är dyrköpta. Men, men... Nu jävlar! Men jag lär nog behöva en del peppning innan jag är på banan igen.
    Wow, så mycket allmänna omskrivningar i ett enda inlägg.. måste vara rekord.

Men peppning står jag/vi till tjänst med. Jag står även till tjänst med svordomar, voice of reason och en och annan plattityd som du högaktningsfullt skiter i och så är alla nöjda och glada.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!