• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Wiee! Jag kan surfa på min nya telefon . Skrivandet går långsamt men jag lär mig n

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-24 18:04:50 följande:
    Madida: Hur gick det med irl lunchdaten? *nyfiken*

Jag blev utbjuden på date på söndag men kunde ej så det blir nog nästa söndag Back in the game
    Den gick bra. Han var himla trevlig och sådär men vi kommer inte ses igen. Redan när vi skiljdes åt så fråga han om jag ville ses igen på måndag (hade sagt att jag var upptagen hela helgen) och då var jag ärlig och sa som det var. Att det inte riktigt klickade för mig. Han var hur lugn som helst och gav mig en kram och puss på kinden
  • Madida

Mitt klassiska felskrivna sms är med min gamla telefon då jag skrev "Kan inte ses, ska ha kukmys med mamma, syrran och D (syrrans sambo)"

• Madida
    takida skrev 2012-02-24 21:51:38 följande:
    Imorgon ska jag träffa min fina dejtGlad
    Ska bli härligt att träffas utan att någon behöver gå upp tidigt för att åka o jobba. Lyx!
    Wiiee! Så härligt! Hoppas ni får det riktigt mysigt!
  • Madida
    Racer x skrev 2012-02-25 11:26:01 följande:
    Bör jag vara orolig om jag kommer på festen? Drömmer
    Såklart! Vi kan vara sjukt obehagliga
  • Madida
    Glädje58 skrev 2012-02-25 13:18:22 följande:
    Nu har jag stängt ner mitt konto på hp. Har aldrig trott på det och har nu fått det bekräftat, det är inget som passar mig. Man måste tillhöra det vackra folket och där platsar inte jag. Såg det nu igår när jag var inne på toaletten under konserten. Jag ser ut som ett miffo. Medicin som jag har tagit sen sex år har gjort att jag har tappat mina ögonbryn och är svullen i ansiktet. Jag känner inte igen mig själv. 

Lustigt, när vi bestämde oss för att separera för tre år sedan så hade hela familjen drabbats av vinterkräksjukan strax innan. Jag hade tappat en del vätska och för en gång skull så kände jag igen mitt gamla jag när det gällde avsaknaden av svullnaden. Kanske ska passa på att dejta strax efter en diarrékur :)

Håller man på med något som är fel (nätdejting), så kommer man att må dåligt av det förr eller senare. Jag känner att jag måste avbryta det, för det bryter ner mig.

Jag kommer kanske att träffa någon irl istället, hoppas på det. 

kram på er  Solig 
    Kraaaaam! {#emotions_dlg.flower}
  • Madida
    Racer x skrev 2012-02-25 13:39:29 följande:
    Hur ska du ta dig dit?
    Har inte riktigt bestämt mig men jag tror jag kommer köra upp
  • Madida
    Racer x skrev 2012-02-25 13:50:56 följande:
    Vågar du åka?

Kan inte svära på att det inte blir så här

" target="_blank">

Åka? Du menar att du kör och jag åker med dig?
  • Madida
    NatalieH skrev 2012-02-25 15:02:55 följande:
    Men det var väl inga konstiga krav eller? Sen om du hittar dreamgirl och hon gillar Ceasar vad gör du då? Är det så hemskt? 
    Skulle skriva precis samma sak
  • Madida
    Night sky skrev 2012-02-25 16:30:24 följande:
    Nu är jag tillbaka efter min lunch dejt. Det var trevligt. Men jag tror inte det kommer leda till nåt mer...
    Så bra att det var en trevlig dejt. Skitsamma att det inte klickade. Det är sånt som händer och det är alltid kul att träffa nytt folk
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!