Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ulfas: Haha känns nästan så (huuu fruktansvärda tanke...) men vid ett ultraljud skulle det nog simma runt lussesniglar, tryfflar och pizza hahaha

• Vanilla ice queen
    ulfsas skrev 2012-12-09 20:28:47 följande:
    Jo, det skall ju vara en bagare inblandad någonstans också. Du har några små sen innan väl?Baby

Jepp tre små prinsessor har jag( typ varannan vecka), yngsta fyller 4år snart
  • Vanilla ice queen

Colan: Oh berätta hur knäckebrödet blev!!! Funderar på att testa. Jag brukar tillverka delikatesskorgar som jag ger bort på julen. Brukar laga det mesta själv. Men pssst, säg inte till någon att jag har en huslig sida

• Vanilla ice queen

Fy 17 vad gött! Gjorde en spotefy-lista för att verkligen höja pulsen på gymmet, döpte den till "Spring tills du kräks" (ja jag är PRECIS så mogen ). Nu jäklar har jag tagit ut mig så jag nästan har blodsmak i munnen Så jäkla gött!

Takida: Jag skulle bog snarare säga att jag är bra på husliga saker när jag känner för det Inte att jag egentligen är huslig

• Vanilla ice queen

Får ta och beställa hem den tror jag Eller blir man väldigt frustrerad? Kanske blir så frustrerad att jag måste skriva en fiffty shades of Vanilla

• Vanilla ice queen
    FjärilVingad73 skrev 2012-12-11 15:29:01 följande:
    Finns kanske något passage som faller dig i smaken ifs... Drömmer

Så det finns lite S&M bitar i den iaf

Fy vad jag har tråkigt. Tänkte sitta och smådryga mig i massa trådar men alla handlar ju om barn och graviditeter, det är ju AStråkigt ju!!!Skrikandes 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!