Anonym (ny) skrev 2011-11-09 17:33:22 följande:
mm det är ju det där som är så svårt! Jag har väldigt svårt att släppa just den grejen faktiskt. Man måste ju bli attraherad av personen. Spelar ju ingen roll hur snäll o trevlig personen är om det inte är så att man känner nåt. Denna kille som jag snackar med är rätt lik den typen jag brukar kolla efter fast mer "vardaglig" kanske...men det känns bra även på det planet denna gång.
Skitsvårt det där när man inte känner att det klickar helt just på det planet ;-(
Ja, det är ju det. Men jag kan inte säga att det inte helt klickar heller. Här kommer det krångliga I-landsproblemet

Jag har som i en drömbild hoppats på lite andra attribut. Men okej han har inte det ena som jag "tror" jag faller för, men han har ett av de andra som jag faller för... krångligt värre. Men jag har som sagt inte alls dömt ut honom. Vi ska ses igen och jag hoppas på att vi kan "connecta" ordentligt när vi har lärt känna varandra lite mer som vid nästa dejt.
Nåt finns det ju där för annars hade jag ju inte träffat honom mer efter den första dejten.