Inlägg från: apsolut |Visa alla inlägg
  • apsolut

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

racer x3000 skrev 2011-11-26 21:08:13 följande:
    Känns som att man har allt för mycket prylar och grejor. Får nog ta och lägga upp lite av det som säljes på blocket eller nått.
    Aha, ja det blir lätt så. Man samlar på sig Solig.

Men "det kan ju vara bra att ha"  
  • apsolut
    racer x3000 skrev 2011-11-26 21:15:33 följande:
    Precis, och till slut blir det för mycket.
    Klöset skrev 2011-11-26 20:59:42 följande:
    Aaah. Kanske ska testa nåt sånt, Jag testade friskis och svettis en gång. 

Tur att ingen såg Förvånad 

Najt najt :) 
    Att ta tag i problemet är positivt. Ska själv fixa cykeltrainer så man kan cykla hemma och glo på nån tv-serie samtidigt istället för att lyssna på dunka dunka musik så man blir ännu mer hörselskadad.
    Jag fick en motionscykel i julklapp för några år sedan. men den finns inte här längre. "den var i vägen" så DEN åkte ut minsann (på tal om att samla)

Jag ska ut och springa imorgon igen.
    Det SKA gå

Tips på någon bra tv serie? ;) 
  • apsolut
    racer x3000 skrev 2011-11-26 21:31:58 följande:

True blood ska tydligen vara bra Drömmer, men ska du vara ute i naturen och springa så är det väl svårt att titta på tv samtidigt .
    hahaha ja det har du i iofs rätt i

• apsolut
    kristinah skrev 2011-11-26 21:42:44 följande:
    känner mig grymt dissad av alla i tråden - kom igen för fan - NI får iaf inte dissa - ni är ju mina vänner i dejtingdjungeln jue!!!!!!
    Kram till dig {#emotions_dlg.flower}har du också grymt tråkigt? 
  • apsolut

Om en timme öppnar nattklubben men urk.

• apsolut
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-26 21:48:38 följande:
    Förlåt om min kommentar förut om att det kanske inte var första tråd-dejten var dum. Det var inte meningen att vara en besserwisser...

Jag har iallafall inte för avsikt att dissa nån. Känner mig lite dissad själv emellanåt. Fast jag förstår om jag inte passar in längre eller just nu när jag dejtar.
    Men vill ändå ha nånstans att kunna ventilera... 
    men va???? Jag tycker det är skitkul när du berättar. Snälla fortsätt!! Det är ju kul att NÅGON lyckas. Herregud. Du har ju gjort rätt som har överlevt i nätdejtingsjungeln
  • apsolut

ja det var ett svårt ord nätdejtingdjungel :-d

• apsolut
    ulfsas skrev 2011-11-26 22:08:02 följande:
    Funderar på att gå ut ikväll men jag jobber imorgon.....orkar man med det tro.....Obestämd
    ååh ta med mig  

• apsolut
    Anonym (Smålandsmorsa) skrev 2011-11-26 22:34:34 följande:
    Hade jag suttit hemma en lördag, vilket jag iofs gör men utan barn då och faktiskt KUNNAT åka till en nattklubb eller va fan som helst så hade jag definitivt gjort det kan jag säga! Just do it
    Ensam!?!?!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!