Anonym (cocacola) skrev 2012-03-10 17:40:36 följande:
Har förresten nyss bytt mobilnr med en snygg, vältränad, skittrevlig, singelkille med härlig humör som jag gillar skarpt! Så jag har någon att ringa när jag är rädd och behöver sällskap.... Kommer garanterat att höra av mig framöver eftersom jag gillar att ha honom som sällskap. Tror dock att allt är på ren vänskapsnivå (räknar med det iaf).
Men det får mig iaf att tänka på att det kan bli svårtolkat med signaler framöver... I allmänhet alltså, mejlar någon på en kontaktsida vet man ju men med singelvänner kan det ju kanske bli lite knepigt att veta om de är supertrevliga för att de alltid är det eller om de vill något mer... Vad har ni för erfarenheter av den biten?
Svårt med tanke på att jag inte vet hur du ser ut. Ser du ut som en häst så är det nog övervägande chans att det hålls på en vänskaplig nivå. Ser du ut som en chimpans så kan jag garantera dig att det enbart handlar om vänskap. Ser du däremot rätt okej ut så förutsätt det värsta (vad det nu kan vara för dig) men tro det bästa (återigen..).