Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-03-10 16:36:36 följande:

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-10 16:54:19 följande:
    He, he... såg minsann att du stavade fel tidigare också. {#emotions_dlg.djavulsk}
    När då, när jag var 5 år?
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    bubblan79 skrev 2012-03-10 17:17:10 följande:
    oooh det var känsligt!!!!
    Får se vad du tycker om känsligt med mina fingrar i armhålorna på dig..
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-10 17:17:55 följande:
     Björhona? Fast det blev du ju uppmärksammad på så jag tänkte låta det passera.... Men man får väl lov att ändra sig!  {#emotions_dlg.djavulsk}
    Ja, och det lärde mig att lusläsa vad jag skriver på mobilen, den är mindre pålitlig. Tack för påpekandet.
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-10 17:28:07 följande:
     Ha, ha! Fast nog tittar jag igenom det jag skriver lite oftare nu, men långt ifrån alltid. För jag kan faktiskt stava även om det inte alltid ser så ut. Tungan ute
    Oftare är bra. Glad att jag har en positiv inverkan på ditt språkbruk.
  • Smecker
    bubblan79 skrev 2012-03-10 17:33:15 följande:
    haha nja finns ju känsligare ställen än armhålor måste jag ju säga :P
    Det är så långt jag sträcker mig
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-10 17:40:36 följande:
    Har förresten nyss bytt mobilnr med en snygg, vältränad, skittrevlig, singelkille med härlig humör som jag gillar skarpt!  Så jag har någon att ringa när jag är rädd och behöver sällskap....  Kommer garanterat att höra av mig framöver eftersom jag gillar att ha honom som sällskap. Tror dock att allt är på ren vänskapsnivå (räknar med det iaf). 

Men det får mig iaf att tänka på att det kan bli svårtolkat med signaler framöver...  I allmänhet alltså, mejlar någon på en kontaktsida vet man ju men med singelvänner kan det ju kanske bli lite knepigt att veta om de är supertrevliga för att de alltid är det eller om de vill något mer... Vad har ni för erfarenheter av den biten?
    Svårt med tanke på att jag inte vet hur du ser ut. Ser du ut som en häst så är det nog övervägande chans att det hålls på en vänskaplig nivå. Ser du ut som en chimpans så kan jag garantera dig att det enbart handlar om vänskap. Ser du däremot rätt okej ut så förutsätt det värsta (vad det nu kan vara för dig) men tro det bästa (återigen..).
  • Smecker
    Racer x skrev 2012-03-10 17:43:48 följande:

Tsss... hon menar garanterat fotsulorna. Kvinnor, du vet.. antydningar hit eller dit
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-10 17:53:26 följande:
     Nja, alltså. Jag ser nog rätt skaplig ut. Nog 17 finns det värre iaf... och jag vet att jag är jävligt lik hans förra ex (vi skämtade om att byta leg). Betyder det att jag ska förutsätta saker alltså?  Låter ju inte helt tokigt iofs, men jag tror iaf att det bara är vänskapligt.
    Det där är ju relativt.. klart att Quasimodo är fulare än vad jag är, men du fattar vad jag menar

Förutsätta och förutsätta, men det skadar inte att ha det i bakhuvudet så du inte blir förvånad OM något av det inträffar.
  • Smecker
    bubblan79 skrev 2012-03-10 17:58:27 följande:
    haha ja du börjar ju närma dig iaf :P
    Insidan av låren? Åfyfan.. där får du kittla själv.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!