• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-04-24 22:18:11 följande:
    Jag vill också ha ett barn som sköter snacket åt mig så jag slipper ta upp såna saker

Man har det bra. Dock tycker jag och J att det är lite väl tidigt att flytta ihop redan.
  • Heidi1

Mmm underbar morgon. Barnen gjorde fruktsallad, så dom var snälla och gav mig fruktsallad på sängen.

• Heidi1
    Cocacola skrev 2012-04-25 07:05:36 följande:
    Låter inte alls dumt det där!

Borde nog väcka mina, typ nyss... Ogillar hela morgonkarusellen när alla ska iväg dock. Suck!  
    Det var det inte. Idag är vi lediga och hemma och slappar
  • Heidi1

På måndag kommer jag nog vara lite nervös. Ska följa med pojkvännen och hans son till hans syster och hennes familj och fira valborg.

• Heidi1
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-25 20:47:15 följande:

Jag är vaken... Är på kurs och middagen pågår för fullt men min mage har pajat ihop (antagligen magkatarr) och jag pallade inte längre än genom halva huvudrätten.... Ligger på hotellrummet nu och deppar.

fy vad tråkit, kramar till dig {#emotions_dlg.flower}
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-04-25 20:51:15 följande:
    Är det då du skall supa dig aspackad? Skrattande
    Typ och ska nog bli ännu mer full den 5/5 för då är det 40+40 år fest och då kommer typ nästan hela hans familj vara där Är det då man ska ligga i en buske och Kräks
  • Heidi1
    takida skrev 2012-04-25 20:54:04 följande:
    Roligt! Det kommer gå så bra så, vem skulle inte tycka om dig liksom{#emotions_dlg.flower}
    Ja det ska bli roligt och trevligt. Hoppas att alla tycker om mig
  • Heidi1
    takida skrev 2012-04-25 20:54:04 följande:
    Roligt! Det kommer gå så bra så, vem skulle inte tycka om dig liksom{#emotions_dlg.flower}
    Postade lite tidigt, fick inte med tacket till dig {#emotions_dlg.flower}
  • Heidi1
    takida skrev 2012-04-25 20:55:58 följande:
    Haha, en av mina bästa vänner körde den när hon skulle träffa sin killes alla kompisar första gången. Hann se henne i en timme innan hon spydde som en gris och sen låg avdäckad resten av kvällen. Kanske inget att rekommendera att göra första gången du träffar hans familj dockObestämd
    Hahaha
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!