Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

s07: Haha ja detta med muskelbygge är helt nytt för mig och riktigt kul Kör du också lr? Annars gå det helt ok här. Singel och har en dejt på G med en väldigt snygg och gullig kille som jag hoppade på när jag var på stan

Visma: Jag känner också lite det där med spel och att vara svår att det är dumt. Hahaha jag är svår mästintill hopplös att vara med som det är Men att man(jag) kanske ska vara mer lyhörd över när det är dags att lägga ner. Inte för att jag är en sådan som är på utan mer att har man inte hörts på en vecka så behöver man inte SMSa "Hur är det" liksom...

• Vanilla ice queen

s07 vad är SSK-program? Jag följer ett program min tränare på gymet gett mig. Men tidsmässigt har jag inget program. Kollar mer på när musklerna är till belåtenhet

• Vanilla ice queen
    Heidi1 skrev 2013-01-12 17:20:39 följande:
    Inte kul med huvudvärk. Har själv spänningshuvudvärk dagligen. Har haft det i ca 23 år nu. Min sambo har upptäckt att jag pressar ihop mina tänder när jag sover. Hoppas att det är därför och att tandläkaren kan hjälpa mig. Hoppas att din huvudvärk försvinner snart. Kram

Fråga om muskelavslappnande! Hadde en klasskompis på ssk-programmet som hade det problemet och hon hade jämt migrän och fick stesolid till natten och det hjälpte
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!