Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Om du har 50-80 så är bilen rätt så svag. Det går inte att göra en snabb omkörning. Du måste planera och invänta en bra långsträcka.

Har du en stark motor så sticker den iväg mycket kvickare. Från tanke till handling är inte så lång då 

• Glädje58
    takida skrev 2012-05-01 01:16:55 följande:
    Va han nåt att hänga i granen då?
    Vad är det för tomte Madida har träffat?
  • Glädje58

Vanilla... Blir spännande att höra hur det gick med bilen. (fan, internet la av igår natt, mitt i samtalet)

• Glädje58

God morgon Natalie Glad

Även om jag tillbringade den för mig själv så var den trevlig. Var på gymmet, tog en långpromenad, åt tacos. Glad för att min yngsta son kan hantera alkohol på ett väldigt bra sätt. Just igår hade jag faktiskt ingen dejt

Hur är det med dig? 

• Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-01 10:19:05 följande:
    Tack för infon om bilar:)) Jag ska köpa en äldre bil och och byta in min nyare Toyota. Kör typ aldrig och tycker det är onödigt att ha en dyr bil som bara står liksom
    Bilar är skönt att ha men surt att betala. Själv ligger jag på runt fyra fem tusen i bensinkostnad per månad
  • Glädje58
    gröna hönan skrev 2012-05-01 10:44:54 följande:
    Förkyld OCH allergisk så här är det jättekul. Not. Gräshelvetet har dragit igång redan! Förra året låg jag däckad en hel vecka trots kortison och dubbel dos allergimedicin... 
    Jag har sedan en vecka börjat med näspulver och ögondroppar, i förebyggande syfte....
  • Glädje58
    Anonym (en vän) skrev 2012-05-01 14:18:33 följande:
    men din bil som är så hel och fin speciellt vindrutan :)
    Ja just det, jag är väl en av de få i Sverige som får räkna med löpande kostnader när det gäller vindrutor Skrattande
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-05-01 13:34:48 följande:
    En annan fantastiskt rolig sak jag kom på... glöm inte era deklarationer om ni inte redan har deklarerat!
    Jag trodde att den här tråden var en frizon när det gäller deklarationer och sånt tråkigt Kräks
  • Glädje58
    lemonina skrev 2012-05-01 18:40:19 följande:

Loggade in på HP och då har jag fått en flirt av en kille som ser fruktansvärt bra ut. Samt att han kallar sig tiesto då kan det bara innebära att vi gillar samma musik. Men han har ingen presentation så jag skickar en flirt tillbaka "dig vill jag veta mer om". Då skriver han några rader och jag känner mig lite besviken

En snygg smal tjej som gillar housemusik o kan laga mat måste man ju bara flörta med... ;)
    läget? var valborg bra? :)

Varför börja med att kommentera mitt utseende? Nu vet jag inte ens om jag vill svara.  

Du fick ju inte ens svar på din fråga
  • Glädje58
    lemonina skrev 2012-05-01 21:57:46 följande:
    så fina drag och han satt på en häst och blickade ut över horisontenDrömmer 
    har du sett denna

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!