Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 13:04:09 följande:
    25 ett litet tag till... men snart 26

Det var där någonstans som jag slutade räkna
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 13:55:48 följande:
    Har förresten en tänkbar kanditat till eventuellt sex framöver... Men vi får väl se vad som händer   

Tänkbar kandidat till EVENTUELLT sex..? Tänkbar kandidat till sex har jag hört, men den där var ny..
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 15:09:54 följande:
    Alltså det mesta du skrev lät ju bra. Fast om du på allvar klarat att hålla räkningen på hur många gånger du haft sex så tycker jag synd om dig...

Men det är väl klart att det viktigaste är personen och inte antalet. Men det är ju ändå en viss skillnad (inbillar jag mig iaf) om man haft sex med 1 jämför med 15 eller något... Eller har jag fel där?

Eh, nej, har inte räknat antal gånger, det var mer ett exempel på varför antal personer spelar mindre roll.

Tja.. beror helt på vem man haft sex med. En person kan lätt vara bättre i sängen än 15 andra sammanlagt. Och vilket är bäst? 1? 10? 50? Vad gör siffran för skillnad för dig?
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 15:28:30 följande:
    Intressant fråga, för det spelar mig egentligen ingen större roll. Men jag frågade ju av någon anledning, undrar hur jag tänkte då? Eller så tänkte jag inte så mycket alls. Är kåt, distraherad och rädd att killen ska förvandlas till värsta puckot och slå ner mig typ... *suck* Hopplöst! Tror egentligen att det är det sista han tänker på just nu...

Seriöst? Du tänker för mycket på hur du tänker (för mycket)? Herre min skapare.. jaja, tids nog kommer du till sans. Förhoppningsvis när *** har ***** i din *** och sen ******* ****** och ***** ordentligt.
  • Smecker
    Cosan skrev 2012-03-12 17:03:10 följande:
    Hm hade varit lite annorlunda om jag bara kunnat se det som en siffra för mig. För mig är det ett väldigt stort stega att involvera mig så nära någon annan människa. Den dagen jag bara ser det som en siffra har jag definitivt förändrats som människa. Bra eller dåligt? Ingen aning.

Du missar poängen lite tror jag. Genom att räkna så reducerar man ju personen man har sex med till en siffra. "Bara en siffra" handlar inte om att personen bara är en siffra, det är räknandet i sig som bara handlar om siffror. Och dessa siffror säger egentligen inget.
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-03-12 18:19:18 följande:
    Åhhhh jag smälter och blir alldeles varm och glad... blev kallad "hjärtat"

Jag smälter med! Idag blev jag kallad "Öh, du där!"
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-03-12 18:55:10 följande:
    Nä men åhhh

Gillar sånt om det kommer från nån man tycker om men inte om det kommer från nån jag aldrig träffat eller ens knappt pratat med.

Tycker inte om när killarna försöker ställa sej in genom att säga typ "sötis", "snygging", "darling" m.m m.m.

Sjukt less på sånt, då slutar jag prata med den människan oftast  

Väldigt vanligt förekommande på hp     

Sötisdarlinghjärtat, jag förstår inte alls vad du menar
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-03-12 18:58:50 följande:
    Du måste blivit riktigt glad då

Ja, först trodde jag inte att det var sant. Men det var det!
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-03-12 19:23:17 följande:
    Haha.. ja, men det blir du väl kallad jämt?
    Ja, men det är lika speciellt varje gång! Solig
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 19:35:09 följande:

Har ju ungarna hemma (tack och lov för det) men ta gärna ett glas och fira ni som kan... Skål

Själv ska jag dansa segerdans eller något bara ungarna har somnat! Wohooo, jag är FRI!

Måste jag ta ett glas? Kan jag inte använda ett som jag har hemma?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!