Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-03-12 19:23:17 följande:
    Nä, så där tänker jag också om det skrivs på hp när man inte träffat personen. Men ännu mer konfunderad blir jag över killar som vill ligga med en med bara lite meddelanden eller inte ens det i bakgrunden. Hur fan kan de säga nåt sånt tänker jag... de har ju inte ens träffat mig i person..? Det går FETbort!
    Du missade nog det, men tydligen så finns det en hel del killar på HP et al som går efter 3+2-regeln, allt som faller inom regeln är tydligen knullbart. Kan själv inte förstå det, då kan man väl lika gärna jucka i ett hål i hönsnätet, hål som hål..
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-03-12 20:06:50 följande:
    Öh du där! Vad är 3+2-regeln? 
    3 hål, 2 bröst
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 20:11:44 följande:
    Använd ett du har hemma, det går så bra så.. ha, ha...
    Puh, bra.. nog för att jag kan vara jävlig, men kriminella handlingar ingår inte i min repertoar. Längre.
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-03-12 20:06:50 följande:
    Öh du där! 
    Nästa gång du säger det, försök göra det med lite mer värme, kärlek och omtanke. Det där sättet funkar inte.. då blir det bara en spark i röven.
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-03-12 20:30:02 följande:
    Haha.. ja, försök sparka mig i röven du bara!
    Inga problem, den hänger i lagom höjd
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-03-12 20:40:52 följande:
    Här är det då inget som hänger inte... Du kan få en klackspark på ditt hängande bihang

Du kan ju försöka iaf, så vi åtminstone kan låtsas att du har en chans Vad du än gör, blinka inte.. då missar du hur du hamnade på mage och fick händerna bojade bakom ryggen.. SEN kan jag sparka dig i röven
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 21:07:33 följande:
     Vad hände med: Man sparkar inte på den som redan ligger ner?

Men självklart har du rätt, så klantigt av mig. Man sparkar inte på de som ligger ner, man stampar på dem.
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-03-13 08:35:23 följande:
    Sovit gott?
    Tror du hon har sovit?!
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-13 08:38:56 följande:
    Hur gick det hur gick det hur gick det?
    Tror nog det gick.. fast jag har inte läst ifatt än
  • Smecker
    bellis79 skrev 2012-03-13 08:50:14 följande:
    Nu kommer jag backa lite så får jag se om han vill ses mer denna vecka o ger han lite space..
    Väldigt bra o umgås som vänner o att jag inte rusar in i något som jag har en tendens o göra men nu börjar jag undra lite..
    Vad hade ni tänkt o gjort?
    Skall jag behöva säga det igen? Du tänker för mycket.

"Ge han lite space" är helt fel i det här läget, om du inte vill få honom att tro att du inte är intresserad längre. Vissa killar har helt enkelt tagit till sig vad folk här i tråden kommenterar jämt och ständigt, nämligen att killen är FÖR på. Men när han inte är FÖR på, så är han inte tillräckligt på? Är det meningen att han skall lista ut någon gyllene medelväg, som dessutom skiljer sig från kvinna till kvinna? Kom igen nu..

Nu framstår han som seg, men egentligen ger det dig ett ypperligt tillfälle att visa vad du vill och hur du vill ha det. Vill du sitta i soffan och mysa? Ta initiativ till det. Vill du ha sex med honom? Ta initiativ till det. Vill du ha en puss? Ta en puss då. Det är vad jag hade gjort. Inte backat, om inte hon uttryckligen tagit upp hon behöver space. Det är ingen idé att förutsätta saker som med största sannolikhet inte stämmer, det gör mer skada än nytta. Var dig själv, gör som du känner är rätt för dig (förutom att backa, det är lika illa som att fly och lika obefogat i de flesta fall), passar inte det honom så är det inte rätt kille för dig.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!